Sevgilimden ayrıldım ama hiç üzüntü hissetmiyorum sizce sebebi nedir?

4 5 bucuk yıldır uzak. Mesafe ilişkisi yaşıyoruz bu iliskinin içinde çok çabaladım ve kendisi beni manipüle ederek beni çok üzdü hiç yapmadığım şeyler. Yaptım oda dedektif eklediği kizlara yazmalar vs gibi çok yıprattı bana hediye almaz yayınlarda oyunlara kızlara hediye atan biriydi inst kızları ekler di sorduğumda arkadaşım hesabıma giriyor diyip ınandırıyordu ve anlatmadığımız bir çok şey bu yüzden ilişkimde her üzüldüğüm de Allah'a dua ederdim daha sonra canıma tak edip. Ayrılma kararı aldım şimdi de kendisi bana eskisi gibi olmucagını değiştiğini üzmucegini söyledi ama ben adım atmak istemedim annesi barışmamızı istedi hayır dedim içimde tabiki de anılar ı'mın özlemi var ama üzüntü yok sanki üstümden yük kalkmış gibi

Sevgilimden ayrıldım ama hiç üzüntü hissetmiyorum sizce sebebi nedir?
Cevapla