Sevgilimin ailesi bizi zorla ayırdı. Ne yapmalıyım arkadaşlar?

Evet arkadaslar bir sevgilim var ilişkimiz yeni sayılır 2 ay kadar bir süredir sevgiliyiz.Birbirimizi gördükten 2 hafta sonra sevgili olduk ikimizde deliler gibi aşığız birbirimize.Sevgilimle sehirlerimiz farklı biz kursta tanıstık baska bir sehirde yaklasık 1 ayımız beraber geçti kurs bitip okullar acılınca görüşmemiz zorlaştı.Ben onun sehrine gitmeyi düşündüm ama ailesi cok baskıcı olduğu için öğrenirler korkusu nedeniyle gidemedim.Ailesi zaten bir kere öğrendi ayırdı bizi biz tekrar gizli gizli devam ettik sevgili olmaya.Ama bir sorun vardı birbirimizi göremiyorduk yaklasık 6 hafta oldu görmeyeli.Benim için bir şey değişmedi ama o bensizliğe alıstı mesaj atmaz oldu arayıp sormaz oldu seviyordu ama eskisi kadar bağlı değildi.Ne yapıcam ne yapıcam bu gidişle bu kız beni temelli unutur derken baskalarına asık olur derken dün bir mesaj ailesi öğrenmiş.Yılmadım pes etmedim ailesiyle konustum daha doğrusu mesaj attım ailesine göstermesini söyledim.Gösterdim dedi ama doğru mu yalan mı bilemem.Ailesi yine ikna olmamış.Ayırdılar bizi.Ben onu beklerim okul bitesiye o zaten demişti ben seni 3 sene bekleyeceğim diye ama korkuyorum zaten görüşemiyoruz bir de mesajlasamassak temelli unutur 3 sene sonra karsına cıktığımda ben sana karsı bir şey hissetmiyorum derse ben boku bokuna kendimi üzmüş olurum.Sevgilimi tanıyorum ben gibi değil ben görmesemde sesini duymasam da hic bir şey değişmez benim için sevmeye devam ederim aklımdan cıkmaz ama o oyle değil unutur beni.Ne yapmalıyım arkadaşlar okulu bıraktım simdilik gidemiyorum bu moralle zaten.Benim aklımdan kızın sehrine gidip babasıyla konusmak geciyor.Dayak yerim büyük ihtimal ama baska bir secenek varmı.Sizin yardımınızı bekliyorum lütfen
Sevgilimin ailesi bizi zorla ayırdı. Ne yapmalıyım arkadaşlar?
Cevapla