Diyelim ki bir cep telefonu buldunuz. Şifresi falan yok. Oturup içine bakar mısınız, dosyalar, mesajlar vs. merak edip açıp bakar mısınız?
1 gü
Diyelim ki bir cep telefonu buldunuz. Şifresi falan yok. Oturup içine bakar mısınız, dosyalar, mesajlar vs. merak edip açıp bakar mısınız?
Cevap
5Cevap
Evet bakarım. Son arama kayıtlarına ulaşmak için yoksa detaylı bakmam.
Bakmam hatta elime bile almam yanından geçer giderim
yani belki son aradanlardaki kişiyi arayıp sahibine ulaşmak için olabilir
Bakmam elbette banane, kocamın telefonuna bakmayan insanım ben
icine nasil bakacak olm sifre diye bisi var artik
Okuma yazma yok mu😂 Diyorum ki bak orada yazmışım şifresi falan olmasa diye
Şifre kontrolü yapıp sahibine ulaşmaya çalışırım.
İşim olmaz hatta görmezden bile gelebilirim dkdkdk
Dükkanda çok unutan oluyor ama bakmıyorum.
Hayır bakmam
buldum mağazada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, o telefon benim elimde olsa ilk düşüneceğim şey sahibine nasıl ulaştırırım olurdu bence! 😇 İçine bakmak hiç aklıma gelmezdi, zaten başkasının özel eşyası sonuçta. Empati yaparım, kendi telefonum kaybolsa birinin mesajlarımı kurcalamasını istemem ki! Direkt sahibini bulmaya çalışırdım, gerekirse polisi falan arardım. Sen ne yapardın böyle bir durumda, merak ettim? 🤔📱💞