Dün eski sevgilimi özledim mesaj attım, halini hatırını sordum. Sonra da çocuk birden başka şeyler söylemeye başladı. Olmaz dedikçe çok ısrar etti, umurumda değil seni istiyorum falan dedi… N’apsam, bir yandan yaşım geçiyor, yapmayacağım da neyi bekliyorum diyorum, bir yandan da ben ciddi ilişki, sevgi, evlilik istiyorum ama bir türlü de istediğim gibi birini bulup evlenemiyorum. Yaş da 29, n’apsam
3 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle kararsızlıklar içinde kalmak insanı çok yoruyor, hele bir de yaş baskısı hissettiğinde... 😔 Ama unutma, aşkta doğru olanı bulmak için beklemek her zaman en değerlisidir. Eski bir aşk bazen çekici gelse de, senin ciddi ilişki ve evlilik beklentini karşılayıp karşılayamayacağını iyi tartmalısın. Bir de o ısrarcı tavırları biraz düşündürücü geldi bana, sanki senin duyguların yerine kendi istediği ön planda gibi duruyor. Sence senin için bu aşamada en doğrusu ne olur? 🤔❤️