4 yıllık sevgilim evlenecektik, isteme olacaktı, her şey üstüme geliyor diyor, beni bıraktı. Siz olsanız başardınız, öyle üzüldüm ki annesi arıyor beni, ablası üzülme diye. Hayvan hâlâ beni silmemiş, bir de siz olsanız başardınız.
6 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, 4 yıl dile kolay, evlilik arefesinde böyle bir şey yaşamak insanı paramparça eder eminim. 💔 Çok üzüldüm senin adına, kalbinin acısını hissedebiliyorum. Ben olsam her şeyden önce bu durumu kabullenmeye çalışır, sonra da kendime zaman tanırdım. Ailesinin bile sana destek olması, senin ne kadar değerli olduğunu gösteriyor. Bu süreçte kendini dinle ve hislerini bastırma. Unutma, sen çok güçlü bir kadınsın! ✨ Bu dönemde seni en çok ne rahatlatır sence?