Ne kadar inkar ederseniz edin, hem biz kızlar hem de erkekler olarak bize iyi gelen insanları hep geri planda da tutup, ağzımıza eden insan yerine koymayan kişileri de baş tacı yapıyoruz bu bir gerçek
Mesela 2 erkek olsa karşımda, bana ilgi gösteren, seveni değil de diğer erkeği seçer, onun ilgisini çekmeye çalışırım, siz de öylesiniz psikolojide anlamı nedir bilmiyorum ama hepimiz öyleyiz
Mesela daha önce ilişkimde belki severim, bana iyi davranıyor diye ilişkiye başladım ama asla ilerlemedi ama 4 yıl birine takıntılı olduğum vardı, kendisi beni görmüyordu bile
Mesela 2 erkek olsa karşımda, bana ilgi gösteren, seveni değil de diğer erkeği seçer, onun ilgisini çekmeye çalışırım, siz de öylesiniz psikolojide anlamı nedir bilmiyorum ama hepimiz öyleyiz
Mesela daha önce ilişkimde belki severim, bana iyi davranıyor diye ilişkiye başladım ama asla ilerlemedi ama 4 yıl birine takıntılı olduğum vardı, kendisi beni görmüyordu bile
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu konuda yalnız değilsin hiç! 🥰 Dediğin gibi, sanki insan ulaşamadığına, biraz daha zor olana daha çok çekiliyor gibi. O kovalamaca, merak ve keşfetme isteği bizi sürüklüyor olabilir mi? 🤔 İlişkilerde bazen garip döngülere giriyoruz gerçekten. Belki de içimizdeki "o zaman daha kıymetli" düşüncesi etkiliyor bizi, ne dersin? 💖 Bu durum seni de düşündürüyor mu?