Biri sizin elinizde olan ya da olamayan diğeri ise karşı tarafın insafına kalmış iki ihtimalden en çok hangisinde özlem ağır basar?
Belki de sizin ki ihtimal, seçenek değil mecburiyettir kim bilir?

Gelmemeyi sen anlat, gidememeyi bana sor.
Biri sizin elinizde olan ya da olamayan diğeri ise karşı tarafın insafına kalmış iki ihtimalden en çok hangisinde özlem ağır basar?
Belki de sizin ki ihtimal, seçenek değil mecburiyettir kim bilir?

Gelmemeyi sen anlat, gidememeyi bana sor.
İnsana en çok koyan kendi yapamadığıdir.. kimi zaman bedenin bir yerdedir ama ruhun bambaşka bir diyarda olmak ister.. ütopyadir gidemedigin yer.. kalmak. zorunda olduğun yer ise cam bir fanusta olmak gibidir.
Gelememek de gidememek de ayrı zor.. Bu özlemi öyle derinden hissedersin ki bazen anlatmaya kelimeler yetmez.. O özlem anlatılmaz yaşanır cinsten.. Öyle zamanlar olur ki.. Keşke bir kere görsem, sesini duysam, uzakta olsam da iyi olduğunu bilsem.. Özlemmm iki hecelik bir kelime ama insanın canını en çok yakan şeylerden biri.. Güzel olduğu kadar da zor olan bir duygu.. Özlediğin kişinin haberi olmasa da o duyguyu kendi içinde yaşarsın..
Kaderde olmayınca olmuyor çokta düşünüp helak etmemek lazım gidebildigini seveceksin.
Teşekkür ettim Agah beye selam
Rica ederim, Agah yok artık. Başkasında.
Yazık oldu desene...
Umarım öyle olmaz.
Gelmeyen, gelemiyorsa o özlem sadece eziyet olur. Gidememek ise yük.
🙏✨🎈
rica ederim
Cevap
7Cevap
İnsanı en çok yalnızlık ve sevgisizlik üzer..
İkisinide özlüyorum, ne ben gidebiliyorum ne de o gelebiliyor. Dünyalarımız ayrıldı çünkü
…
Ben bu konunun üzerinde çok durmuyorum mesela bazı şeyler olmuyorsa kader diyip yoluma bakıyorum
Gelmeyeni bence gidemedigin senin tercihin bir yerde ama gelmeyen… ona cözüm yok
Bilmiyorum, hiç yaşamadığım ve tecrübe etmediğim bir şey hakkında yorum yapmam adil olmaz.
Gelmeyene gücenir özlem duymaz, gidemediğine her daim özlem duyar..
Gelmeyene özlem duyuyorum. Gidemediğim yok olsa ve özlesem mutlaka giderim.
Gelmeyeni özler. Gidemediğinden kendisi sorumludur bi noktada.
Gidemediği zaten gelmeyen değil midir. Otomatik olarak bütün cevaplar gelmeyene çıkar.
Gelmeyeni gideni üzmez sevgisiz yalnızlık üzer
@savagem tevbe estağfurullah 😄😄ay sen diyosun çocuğa bak😂😂ayıp ayıp bu yaşta bana yürümeye çalışıyor ergene mi kaldım 😅😅
@savagem ayy çen mi😂😂
@savagem tamam ablacım
@savagem hayır.
Gidemediğim insanı daha çok özlerim. Gelmeyen kendi imkanlarını zorlamamıştır.
Bazı duyguları anlatmaya kelimeler yetmez.
Gidemediğini özler bana göre
Gurbette olanlar özleniyor😞
Gidemediğini demek istiyorum
Ona gitmemek istiyorsun ama yapamıyorsun
Yaşanması mümkünken yaşayamadığını
Gelmek isteyen gelir, gelmiyorsa özlemem.
Gelmeyen acıtır. Gidilemeyen özletir.
Gelmeyeni.
Gidemediğini
Gidemediğini...
Özlediğini gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?