Güncellemeler
+1 yıl
Yuhh bir tek kadeh benmi kaldırrım :)
Giden gitmistir giden gittigi gun bitmistir😉 serefine icilcek bir dunya sey varken neden ickiyi onunla mundar edeyim ki 😉
Rakı sofrasında susulmaz arkadaş,
Hıçkıra hıçkıra ağlayacaksın..
Arınacaksın gururundan, paşa gibi.
Şerefe ulan diyeceksin Şerefsiz Dünyaya inat
şerefimize,
Kırar gibi tokuşturup kadehleri,
Gırtlağınla seviştireceksin meyleri..
Gömeceksin kendini şişelerin dibine, ölür gibi
içeceksin! Öleceksin arkadaş..
Oturtacaksın karşına geçmişini,
Güle güle küfür edeceksin...
Unutacaksın, unutur gibi içeceksin !
İçiyorsan Rakıyı öve öve,
Söve söve kusacaksın ne varsa içinde..
İcki ne olursa olsun dert icin icilmez icki keyif icin icilir ben bunu bilir bunu soylerim 😉
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar