Kişilik & Karakter Pasif agrasif olmayan (yerinde ve zamanında konuşanlar) kişilere ne olursan ol yine gel mi demek gerekir? golgi_aygıtı Takip Et Yoda Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor bence candır. Güncellemeler1 yıl bu kişiler haksızlığa uğradığını düşünüp etrafı sinir etmez ve hadsizlere haddini bildirirler. Pasif agrasif olmayan (yerinde ve zamanında konuşanlar) kişilere ne olursan ol yine gel mi demek gerekir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bazilari der hralde
Aynen öyle
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!