Pasif agrasif olmayan (yerinde ve zamanında konuşanlar) kişilere ne olursan ol yine gel mi demek gerekir?

bence candır.
Güncellemeler
1 yıl
bu kişiler haksızlığa uğradığını düşünüp etrafı sinir etmez ve hadsizlere haddini bildirirler.
Pasif agrasif olmayan (yerinde ve zamanında konuşanlar) kişilere ne olursan ol yine gel mi demek gerekir?
Cevapla