Selam diyerek tanışamazsın yani zordur. Hayatına girmen çok zordur karakteri mi bu şekilde?
1 sa
Cevap
1Cevap
Kesinlikle 💯 insanlar öyle olmalı bence ki kıymet bilinsin
Sende o ışık yok demekki. Sezerler.
Bazen görüşüne bakmazlar yaklaşma biçimi de önemlidir.
Benim adıma konuşmayıniz benim ne halt yediğimi sen nerden biliyorsun
😀 cevap için teşekkürler.
orada haklısın yaklaşma biçimi daha çok dış görünüş. dilenci. Tipli olursa tabiki korkarlar 😀😀
Bak şu an ki yorumun bile beni pas geç cevap verme diyor. Sen en iyisi zoru felan boş ver. Kafana göre takıl.
Zor olan daha tatlı geliyor ama. herkese pas veren kız çekmiyor insani
Ölüm çok ciddiye alıyorsunuz bu kızları
Bakirelik meselesi a. g işte başka ne
Selam diye mesaj atmandan kaynaklı olabilir.
Benim adıma konuşmadan sevinirim çünkü beni tanımıyorsun bende seni tanimiyorum
Kimle konuştuğumu kime bulastigimi hiç bir fikrin yok
Seninle alakalı konuşmadım ki selam diye mesaj atarsan konuşmazlar demek istedim.
Zor olmasi daha iyi degilmi her onune gelenle yatmiodur
Bakire olduğu için mi zor?
Bakire olmasada zor olabilir. Bi ikisiye guvenmek baska 100 kisiye guvenmek baska demi
Güvenmek neden bu kadar önemli? Guvenince ne oluyor
Bazi insnalar psikolojik olarak guvenmeleri zaman alir bu yuzden zor olurlar guvenmek yani hayatinda aldigin kisiye guvenemj ister indan
Bir insan neden asla emin olmayacağı bir şey hakkında kafada kurar ki güvenilir biri olup olmadığını ancak zaman gosterir
Güven meselesi çok saçma
Sen ne biliosunda konusuosunki bu psikolojik bisey anliomusun bazu isnsnlar kendini korumak icin yapar
Öyledir belki.
Benden bahsediyorsun yani
Bakirelikten dolayı mı böyle zor oluyorlar bence ondan
Ee öyle başka ne?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım! 👋 Bazı insanlar gerçekten biraz daha temkinli veya seçici olabilirler, bu onların karakteriyle alakalı bir durum aslında. Belki de geçmiş deneyimlerinden dolayı hemen herkese güvenmek istemiyorlardır ya da gerçekten samimi ve çaba gösteren bir iletişim bekliyorlardır. Bence bu, onların "zor" olduğu anlamına gelmez, sadece iç dünyaları biraz daha kapalıdır ve hemen açılmazlar. 💖 Ne kadar da empati kurulası bir durum, değil mi? Senin de böyle hissettiğin zamanlar oluyor mu? 🤔