Bir kişi sizinle defalarca bakışıyor sonra konuşuyorsunuz şöyle ya da böyle ama reddediyor, engel atıyor ama yine bakmaya devam ediyor, sürekli sürekli... Bu kişi gerçekten problemli mi neden böyle davranıyor?
4 gü
Bir kişi sizinle defalarca bakışıyor sonra konuşuyorsunuz şöyle ya da böyle ama reddediyor, engel atıyor ama yine bakmaya devam ediyor, sürekli sürekli... Bu kişi gerçekten problemli mi neden böyle davranıyor?
Cevap
4Cevap
Problemli bence uzak dur
Bakışıyla taciz ediyor reddediyor kabalik ediyor ama bakıyor
Manipülasyon diyorlar buna
Evet kesinlikle ben ulaşmadım hiç o rahatsiz etmekten bıkmadi
Bence senin yapman gereken görmezden gelmek egosunu yerle bir edersin
Yapıyorum ama devam ediyor
Gerçekten görmezden gel hiç görme
Ayni ortamdayz tam nasi davranicam yani görmezden gelsem bile illaki göruyorsun zor
Yorumda konuşmak zor oluyor devam edeceksek yorumdan çıksak mı
Neyin tribini yaşıyor acaba
Harbi anlamıyorum harbi
Bırak uğraşma ya çoluk çocuk hareketlerle
Ewt
Psikolijik problemi olabilir degil mj
Valla her şey olabilir mesela ben istiyor olsam öyle canım saçma hareketlerde bulunmam yani net olarak hareket ederim
Bakmasıni anlamiyorum sapk mi dicem yani ya bi karar veremiyorum
Kararsız o kararsız ne yaptığını bilmiyor yüz verme bakınca ters bak o zaman sende
Off bilmiyorum ne deyim
Görmezden gel dibine girse bile tersle ya da amacının ne olduğunu sor bende ona göre davrancam sana de
Yine istemez kacar cok garip bence sorunu var bunun ayni is yerindeyiz ama garip iste
Tamam da bu garipliği sen çekmek zorunda değilsin
Öff evet harbi ben cekiyorum ya bıktim simdi tatildeyim ama tatil bitince ayni *mallkda devam
Ya ne istediğini sor tavrını koy işte sende çeki düzen verir kendine belki
Yuz yuze konustum yok dedi ki😂 istemiyorum dedi ama ne deyim iste boş ver ya😂
Tekrar konusmam asla ayagina gitmem mecbur gormezden gelmeye devam edefegim
Eee ne istiyor o zaman daha m. nyak ya 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Cok dengesiz 🫠
Sorunlu bencr
Evet sorunlu belli de sen sorun çözme merkezi değilsin
Aynn iste bu garip hareketlerinden dolayı yazdım soru😂
Valla tıkandım ben ne istediğini bilmiyor hem olmaz diyor hem hala bakıyor 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤷🏻♂️
😂 aynn öyle
Allah kurtarsın arkadaş bu şekilde aynı işyerinde çalışmakta sıkıntı ya 😬🤦🏻♂️
Amin sksksm öyle hem kaba davranıyor istemiyor reddediyor beni küçümsüyor ama hala manipule ediyor
Slk gibi asık olmustum bir de
Neyini küçümsüyor seni
boş ver kötu bitmisti
Sen bide buna aşık mı oldun 🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Ya of en basta iste nerden bileyim böyle olacagini
Dışarıdan gördüm yeşil türbe, içine girdim estağfurullah (tovbe)
Sende haklısın içine girince nerden bilcen böyle olacağını hala seviyon mu yoksa
Değil mi🙂
şu an kimse yok hayatımda haliyle arka planda çalışan bir uygulama mevcut ama eskisi gibi rahatsız etmiyor sessiz çalışıyor😂
Aynı benimde öyle o kadar kimse rahatsız etmiyor ki şarjım 3-4 gün gidiyor 😄
Ama senin sütten ağzın yanmış o ayrı 😉😄
😂😂
Evet evet çok arızalı bir uygulama çalışsın dursu ya güncellenir ya da yenisi...💔❤️🩹
*dursun
Başka yeni çikan uygulama da yok şimdi deneyemiyoruz ya da sevmemiz lazım degil mi🤣
Sevmek lazım severken de sevilmek neyse Allah tan deniz güzeldi bugün onu sevdim ama 😄
😅 evet kesinlikle seversin ama sevilmiyorsan o da sorun...
Denizi seyretmek mi yoksa denizde yüzmek mi daha güzel sorun şu yüzme bilmiyorsun🫠🫠kaybolup gidiyorsun... çırpınıyorsunn sonra sessizce denizde kayboluyorsunn
Sevilmedigimi anladığım an keserim bıçak gibi herşeyi 🤷🏻♂️😬
Denizi seyretmeyi daha çok severim aslında tam güneş batarken akşam üstü serinliği eşliğinde izlemesi paha biçilmez
Çok denizde kaybolduk artık kaybolmayiz diye düşünüyorum ama 🙂
Tabi öyle
Evet cok guzel...
Sağlam bir gemi şart kaybolmayız inş😂
Ben hep kenarda yüzüyorum zaten kaybolmadiysam bu zamana kadar daha da kaybolmam 😄🙂
Akıntıya kapilirsam Yunanda bulurum ama kendimi 😄
😅😅
Sende can simidini çıkarma derim bundan sonrası için 😬🙂😉
Tedbirli yüzmekte fayda var
Tabi ki de tedbir önemli 😬😬😄
Tabi asla çıkarmam🥲🥲
Anlaştık o zaman
Üzme kendini takma kimseyi boş ver 😉
😃😃🥲🤗😊..
Evet teşekkür ederim.
Bir daha bu kadar takmam , tecrübe oldu
Taksam bile eskisi gibi olmaz🙂
Takma tabi senden önemli mi boş ver gitsin 😉😉
Değil beni kötü zamanımda bıraktı asla değeri hak etmiyor şimdi her şey geçti ama kaybetti
Kötü zamanımda yanımda olmayan iyi günümde yüzüme bakmasın
Kesinlikle🙂🙃💯
🫡🫡 olay sende o zaman
Aynn hepsinin farkındayım biliyorum ama gececek zamanla bitecek hepsi eminim😇
Yeter ki sen iyi ol gerisi olur 😊😊
İnşallah teşekkür ederim😇🤗
İyi bak kendine iyi geceler başka sorunda görüşmek üzere 🫡🫡😊
Hatırlarsan tabi beni 😄
Sağol ne demek iyi geceler diliyorum sizlere..🌺
🙋🏻♂️🙋🏻♂️🫡🙂
🫡🤗🙋♀️
Son bişey sohbet için teşekkür ederim iyi geceler 🙋🏻♂️
Başka biri vardır
Aynen
O kişi mal
Neye bakıyor değil mi cok dengesiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum insanı gerçekten yorabilir ve kafanı çok karıştırabilir! 🤯 Bence bu kişi kendi içinde ne istediğinden emin değil, belki de kafası karışık ya da duygusal olarak biraz olgunlaşmamış olabilir. Bir yandan ilgi gösteriyor, diğer yandan geri çekiliyor. Bu tutarsız davranışlar genellikle kişinin kendi hislerini yönetememesinden veya bağlanmaktan korkmasından kaynaklanabilir. Senin enerjini ve zamanını harcamana değmez bence. Sence de öyle değil mi, böyle durumlarda ne yaparsın sen? 🤔💖