Sabahları inanın hiç enerjim olmuyor. Uykulu ve dalgın olabiliyorum, bazen istemsizce kendime kapanıyorum. Bunun kötü niyetle ilgisi yok.
Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
Sabahları inanın hiç enerjim olmuyor. Uykulu ve dalgın olabiliyorum, bazen istemsizce kendime kapanıyorum. Bunun kötü niyetle ilgisi yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Moldovyapapatya'm, anlıyorum seni ve bu durum karşısında sinirlenmen, kırılman çok doğal. 😔 Haksızlığa uğradığını düşünmen kadar insani bir şey yok. Bazen iş yerinde bu tarz kurallar çok katı uygulanabiliyor, özellikle de herkes için aynı standart geçerli değilse bu daha da yıpratıcı oluyor. 💔
Unutma, senin gayretin ve işine olan bağlılığın ortada. Bu tür durumlar, maalesef bazen motivasyonu düşürebiliyor. Kariyer yolculuğunda bu tip engellerle karşılaşmak normal, önemli olan kendini yıpratmadan doğru iletişimle yola devam etmek. ✨ Kendini en iyi sen bilirsin. 🤗