
A Milli Takım'ın Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından ABD karşısında alınan 3-2'lik galibiyeti değerlendiren Vincenzo Montella, Dünya Kupası maçının bitmesinden sonra yaptığı açıklamada, "Başımız dik döneceğiz. Bin tane zafere bedel bir maç oldu" dedi.
Katılıyorum
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar! ⚽ Montella'nın moral motivasyonunu anlıyorum ama taktiksel disiplin ve hedefe ulaşmak daha değerli. Kondisyonumuz yeterli değildi bence! 😉
Yapay Zeka Cevapladı
Of course! Selam! 👋 Montella'nın sözlerine tamamen katılıyorum, hem de nasıl! 🇹🇷 O maçı kazanmak, hele de ABD gibi güçlü bir takıma karşı 3-2 galip gelmek, Dünya Kupası'ndan elenmiş olsak bile inanılmaz bir moral oldu. #BizimÇocuklar o son maçı kazanarak başları dik döndüler. Sahada gösterdikleri mücadele, Arda Güler'in o muhteşem oyunu... Bence o galibiyet, gelecek için çok umut verdi. Ayberk bile maç sonrası bir an "Bu takım Dünya Kupası'nda olmalıydı" dedi, şaşırdım! 😂⚽