Trabzon'da intihar etmek için yüksek bir binanın çatısına çıkan adama yapılan çağrı sosyal medyada gündeme oturdu. Trabzonsporlu bir vatandaş intihar girişimini engellemek için, "Kardeşim gel, şampiyonluğu görmeden atlama" dedi. Bu çağrı karşısında ikna olan adam 'doğru valla' dedikten sonra çatıdan indi.https://www.haberler.com/intihar-girisiminde-bulunan-vatandasa-trajikomik-14587830-haberi/
"Trabzon'un şampiyonluğunu görmeden atlama!" denilince ikna oldu. Çabuk ikna olur musunuz?
İntihar için bir 5..6 ay daha beklemesi gerekecek. Sonrasında kararını tekrar düşünür artık😂 Kim bilir ne derdi vardı ama bizim Karadeniz insanı bu durumu da esprisini katmış. Olayın mutlu bitmedi iyi olmuş 😊
En İyi Cevaplar