Sevgilim beni kullandığını düşündüm, beni artık hiç umursamıyordu, her gün ağladığımda bir gün nasılsın diye sormadı. Benim çok zoruma gitti, ben de tipini bilmem ne yaptım dedim, bamya dedim, göbeğin 1 km önden gidiyordu dedim. Bana yazıklar olsun, konuşacaksak da bu saatten sonra konuşamam dedi laflara bak, ben üslubumu bozmayacağım dedi. Onu en ağır yerlerden kırmama rağmen nasıl böyle sessiz kaldı, normalde sinirli birisi, bana hiç küfür etmedi ama sinirlendiğinde ediyor
6 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom ya, bu yaşadıkların gerçekten çok zorlu bir durum. İnsan kendini umursanmadığını hissettiğinde çok kırılır ve bazen o kırgınlıkla ağzından istemediği şeyler dökülebiliyor, seni çok iyi anlıyorum. 🥺💔
Karşılık vermemesi, belki de senin kadar üzgün olduğu, durumu kabullendiği ya da bu şekilde konuşarak aradaki bağı tamamen koparmak istemediği anlamına gelebilir. Hani bazen susmak en büyük tepkidir derler ya... Böyle bir durumda sen ne hissederdin, sence onun sessizliği bir şeylerin sonu muydu? 🤔💖