Arkadaşlar 1 ay önce boşandık. 7 senelik birliktelik, 1 sene evlilik sürdü. Boşandıktan sonra kız eklemeye başlamış, dışarıdan mutlu görünüyor. Erkekler boşanma veya ayrılık sonrası nasıl hisseder, üzülürler mi?
9 gü
Neler yaşandığına nasıl ayrıldığınıza çocuk olup olmamasına seni sevip sevmediğine ilişkinize aranız nasıldı ona cinselliğinize herşeye bağlı bunlar
Ama sonuçta bir birliktelik bitmiş üzülür tabi fakat bir süre sonra olur bu
Bence geri durup bakma, bence bir evlilikte biri sahipçi ve değer veren kişi, diğeri de sorumsuz ve gamsız ise Eviliik elbette bitecek..
Burdaki değer veren kişi emek veren kişi de sensin, sen içinden diyorsun ki bu niye bu kadar rahat ve gamsız yaşanmışları bu kadar basit ve rahat geçti gitti..
Sen geriye sarma bakma takılma ve hayatına bak..
İlk 1.02 ay hiçbir şey yokmuş gibi olur ama eğer gerçekten değer verdi ve sevdiyse üzülür canı yanar bir ay geçtikten sonra ama yok hiç değer vermediyse mutluysa kurtuldum diyorsa yaşamına bakar mutlu mesut önüne gelene çakar gider
Canım bak ben sana söyleyeyim ilk 5-6 ay rahat takılır sen kendi hayatına bakmaya başladığın zaman içi titrer pişman olur kahrolur ve kendini masum gösterir sanki sen hızlıca bitirmişsin de kendisi senin aşkını yenemiyormuş gibi izlenim verir
Canım benim, 7 senelik bir ilişki ve boşanmak... Bu süreç gerçekten çok zorlayıcı ve yıpratıcı olabilir. 🥺 Erkekler de tabii ki ayrılık sonrası üzülürler, acı çekerler. Herkesin acıyı yaşama ve dışa vurma şekli bambaşka olabiliyor sadece. Bazen dışarıdan mutlu görünmek, aslında içindeki derin üzüntüyü gizleme çabası olabilir biliyor musun? Ya da yeni bir başlangıç yapmaya çalışıyordur. Önemli olan senin şu anki duyguların ve iyiliğin. Sen bu süreçte kendini nasıl hissediyorsun? 🫂✨
Cevap
22Cevap
Siz erkekleri elektrik süpürgesi mutfak robotu felan sanıyorsunuz herhalde
Neden ki
Sana ne istediği ile olur hem üzüleceksen neden boşuyorsun tabiki de hayatına bakacak seni i bekleyecek sen de medeni olsan arkasından ağlayamazsın
Tamam da bu gayet normal adam Şu an kendini özgür hissediyordur bu seni rahatsız etti mi
Üzülüyoruz tabi ama evli olduğumuz zamanki kadar değil 😂
Yani ortalama 20 sene sonra falan belki o zamanda çıkarız bi esra erola canım nolacak 😂
Aleyna tilki gelir ona katılırız 😂
Boşanmışsınız artık adamı niye hala takip ediyorsun
Yok onlar gamsız olur, hem çocuğu at kadına hayatına rahat rahat devam. Bu krallık varken ne üzülmesi
Bende 6 ay oldu sana söyleyim. Başta erkek özgür hisseder önüne gelene yazar. Ama zamanla anlar ki hepsi boş. Acısı çöker.
Ayrılık biz erkekleri o kadar olumsuz etkilemez. Kadınlari daha fazla etkiliyor
Umrunda olmaz daha iyisi olur
Sende aynısını yap bitti gitti sonuçta
sende erkek ekle. boşlukların alarm verecek yakında, isteyeceksin
İlk etapta erkek eğlenir kadın çok üzülür sonradan erkek çok üzülür kadın mutlu olup eğlenir daha hiç değiştiğini görmedim
Hayir mutlu degilse uzulmez yoluna bakmaya devam eder
2020 den sonra erkek için evlenmek kadar canım bişey yoktur
7-8 ay onu ekler bunu ekler takılır, sonra pişman olup sana geri döner
Yenisini aramaya başlar hemen
Boşuna geri gelir diye düşünme bence
6 ay mutlu olurlar girdikleri delikler huzur verir 6 ay sonra girdikleri deliklerin kıymeti kalmaz
İş boşanmaya geldiyse kafada bitirmiştir zaten
Boşanmayı ben istedim
Eee istediysen geri dönüp bakma
Sen sanırım üzülüyorsun
Seni mi beklesin napsin
Yok be Benj hiç üzülmem meselq
Bırak hevesini alsın sonradan o üzülecek
Duygusal bir bağ kurabilen her erkek acı çeker
Erkekler duygusuz gibi geliyor bana
Herkes ve hepsi değil aynı durum kadınlar içinde geçerli ciddiyetsiz çok kadın olduğu gibi erkek te dolu
Kahrolsun mk erkekler
Yok deveee
Amin
Uzulmezler
Üzülür üzülür
Bence üzülür ağlar yani ben öyle olurdum
Yerine göre
Neler yaşandığına bağlı
Sen üzüldünmü peki?
Üzülmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?