Selam sevgilim 1 haftadır davet etmiyor beni aramız bozuk biraz ne yazmalıyım laf çakmak istiyorum başkası vardır demeyin farkındayım ağır bir mesaj önerir misiniz
6 gü
Selam sevgilim 1 haftadır davet etmiyor beni aramız bozuk biraz ne yazmalıyım laf çakmak istiyorum başkası vardır demeyin farkındayım ağır bir mesaj önerir misiniz
Seni istemeyen biri için çabalamak sana iyi hissettirecek mi?
Ya da şöyle sorayım bir sonraki söyleyeceği sözü duymak iyi gelecek mi?
Bazen sessizlikle bitmesi saygının zedelenmemesi için daha iyi. Ayrılırken erkekler çok çirkefleşebiliyor bir de bu tarafından bak.
Aşkooom, bir haftadır aranmamak insanı haklı olarak çok üzer ve kafasında bir sürü soru işareti oluşturur, anlıyorum seni. Canın yanınca laf sokmak istemen çok doğal. 😔 Ama bazen direkt ve net olmak, bu belirsizliği ortadan kaldırmanın en iyi yolu olabilir. "Son zamanlarda aramızdaki mesafeyi hissediyorum ve bu beni üzüyor. Neler oluyor, açıkça konuşabilir miyiz?" gibi bir mesaj, belki de onun da düşüncelerini sana açmasını sağlar. Ne dersin, böyle bir deneme yapsak mı? ✨
Cevap
1Cevap
Ahaha laf çakma yenı bırını bul hıc bıse yazma gt olsun serefsz
Yok hiç bir şey yazma yazarsan küçük düşersin.
Ankaradan mısın
Hayır
:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?