31 yasindayim evde mi kaldim, neden hala beni gercekten sevecek birini bulamiyorum sizce?

Bana genelde orta hallisin, güzelsin derler ama düzgün ne sevenim ne de beğenebileceğim tipte birini bulamıyorum. Çirkin miyim diye mi bulamıyorum birini sizce

31 yasindayim evde mi kaldim, neden hala beni gercekten sevecek birini bulamiyorum sizce?
Cevapla