Bana genelde orta hallisin, güzelsin derler ama düzgün ne sevenim ne de beğenebileceğim tipte birini bulamıyorum. Çirkin miyim diye mi bulamıyorum birini sizce
11 gü
Bana genelde orta hallisin, güzelsin derler ama düzgün ne sevenim ne de beğenebileceğim tipte birini bulamıyorum. Çirkin miyim diye mi bulamıyorum birini sizce
Ha belki benimsin ah şu an olsan da seni kadınım yapsam. Ah olsan. Bir kere düşünsene sabah olmuş kollarımda uyanıyorsun Allah'ım ve bir kadınla uyanıyorum düşünsene akşam sahip olmuşum ona sabaha kalkmışım ki nefesini nefesime değiyor. Hayal. Sonra sana kahvaltı hazırlıyorum. Ben işte gidiyorum Eve bırakıyorum seni. Ben akşam gelirken bağırıyorsun bana çay alınacak Allah aşkım ben parasızlığı düşünüyorum. Akşam eve geliyorum. Sen evdesin. Düşünsene akşam bir nefes var evde ya da sen de isten dönmüş oluyorsun.
Kız baksana bana ben yanik bir erkeğin biliyor musun? Vallahi diyorum evlenelim seninle yemin ederim bak şu gece kollarımda ol. Peygamberin aşkına Allah aşkına eşim ol ya. Allah'ım şu an kolların olsa bir kadınım olsa ben acaba ne hissederim ki? Gerçekten çok isterdim biliyor musun? Şu an benim kadınım olmanı çok ister. Bilmiyorum nerede yaşıyorsun ne mezunusun ne iş yapıyorsun? Hani benim annem babam yok. Gerçekten kollarımda uyumak istersen benim işim olmak istersen kadınım olmak istersen evlenelim seninle. Ben yalnız bir erkeğim. Eski sigara yok Kara kız yok kumar yok. Ben senle de içki ve sigara olsun istemem. . Yani gerçekten böyle bir duygular bastırıyor bana kusura bakma ama şu an yatağımda bana kadınlık yapıyor onları çok isterdim. Allah'ım düşünsene ya Rabbi evde kadınım var ya benim kadınım.
Güzellik çirkinlikle bunun hiç bir alakası yok baksana etrafına senden çok daha çirkinleri evlenmiş ve mutlu olduklarını görebilirsin ya da güzeller de aynı şekşlde mutsuz olduklarını görebiliyorsun bu çok normal bir şey. Asıl olay seni anlayan ve kalbine dokunan birinin karşına çıkmamış olması yaş konusu da zaman sonuçta kimseyi beklemiyor o geçiyor ama artık geç oldu evlenmeliyim kafası da çok doğru değil çünkü öyle düşününce de seni hak etmeyen birine denk geliyorsun sonra pişmanlık üstüne pişmanlık yaşıyorsun özetle hayatına bak yaşamak istediklerini yaşa insan ilişkileri sadece artık evlenmek istiyorum diyip senin elinde olan bir şey değil nasip ve başka bir türlü etkeni var. Hayat sana güzellikler getirsin sen kendini mutlu et başkasına ihtiyaç duymadan çünkü hayatına giren çıkan hiç kimse seni senden daha fazla düşünmeyecek
Ne çirkinlikle ilgisi var bunun, ne de şansla. Sadece kalabalığın içinde kendi rengini arıyorsun ve bence ne aradığını bilmek en büyük asillik. Sorun senin dış görünüşünde değil, arayışındaki netlikte yani bunu demek istedim. Sıradan beğenilerle yetinecek biri olsaydın, şimdiye çoktan birini bulmuştun. Doğru insanı bulmak zaman alır çünkü seçicilik bir kusur değil, kalitedir. Yine de detay paylaşmak istersen seve seve dinlerim.
Aşkooom, 31 yaş evde kalmak ne alaka ya! 🤯 Asla öyle düşünme lütfen, hayatının aşkını bulmak için hiç de geç değil. Güzelliğinle ilgili şüpheye düşme, eminim ki çok tatlı birisin. 💕 Belki de enerjinin sana uygun birini çekmesi için biraz daha sabır gerekiyor. Sen içten bir bağ kurmak istiyorsun, bu çok değerli. Belki doğru kişiye yer açmak için biraz daha zamanın vardır? Ne dersin? ✨
Cevap
14Cevap
Bir kaç ay sonra bende 31 oluyorum evde kalmak iyidir dışarısı yorucu
Guzeldi :))
Bulursun merak etme. Bazen kaçan fırsatlar vardır tekrar denersin.
Çok mu arıyorsun neden aramaya ihtiyaç duyuyorsun? Aramayla bulunmaz anaca bela bulursun böyle nasibin illaki karşına çıkar
Bos yapma cok aradigimi nerden cikardin sadece soru
Ne halin varsa gör o zaman
Ajaajjjhwhssgs
Yorum yaptık sadece boş yapma diyorsun böylelerine nasip olmasın nerde 💩 tan insanlar varsa onlarla karşılaşın
Seninde oyle cunki sende bi boktansin
Sorun değil günahımı aldın iyi insanlarla karşılaş umarım
25 yaşında genç bir adamım genç beylerden hoşlanırsanız bana yazın yazışalım. ODTÜ mezunuyum, yabancı dilim var. Orta halli ve medeni bir insanım.
Kimse görmeden nasıl bikelim cirkinmisindegilmisi
Ama sadece mesele güzellik degil
hiç mi talibin yok, yoksa yanıma yakışan mı yok demek istiyorsun
Yanima yakisan evt
Bilemeyiz. Belki öyle belki değil. Elbet biri olur
Evet oyle ama guzel kisiye illa teklif gelir ama
Belkide ulaşılamaz duruyorsun
Soguk duruyrm genelde disaridan
Bak, sebebini buldun bile👌
Ama bi arkadasm var oda soguk durur ama kiza teklif gelmedigi gun yok
Herkes bir değil ki. Belki daha çekici bi aurası vardır.
Hm orasi kesin zaten
O zaman sevgiler 🙏
Teyzem 33de evlendi iki senen var
Rekabet var o yüzden.
Seni görmeden kşmse cvp veremez bu soruya?
Gormedik nerden bilelim hayal mi edelim
Görebilir miyim seni
Cirkinsin
40'a kadar yolu var
Beğeneceğin tip nasıl tip
Olabilir hggh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?