31 yaşındayım ve hala yalnızım, benim yaşımda olanlar herkes evlidir. Neden ben yalnızım? Neden bir sevgili bulmak o kadar zordur? Yalnız kalmak istemiyorum. Ne yapabilirim bu konuda?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBilmem Neden acaba Siz kadınlar ölmeyecekmiş gibi yaşıyorsunuz yani hayatın kısa olduğunu anlamıyorsunuz ki bir türlü çevrede bir sürü kadın var Bak yemin ederim için sıçanı kaçanı Ya bunu nasıl anlarsan anla Hani sen kötüsün iyisin demiyorum ha ama şu an çevremizdeki Benim gördüğüm kadınlar fabrikada çalışsın öğretmen olsun memur olsun Hekim olsun kadınlığı yok yani ya ne diyorsun sen diye söyleyebilirsin bak bana Kızdığım için söylemiyorum ama düşünüyorum Ben 36 yaşındayım ya bir sürü şey kaybettim o kadar okudum atanamadım yalnızım annem babam öldü ya fabrikanın beni de amel olarak çalışıyorum herkesin Dalgasıyım ama hala dinliyorum hala sigara içmiyorum hala içki içmiyorum ve kadın yok yani beni anlayabilecek kadın yok yani ya Suriyeli kadın dediğin Hani Affedersin o******** yapıyor ya ben o kadına hayranım ya En azından Sigara içmiyor ya kadınlığını koruyor Siz de kadınlık Yok ya bak Suriyeli Hani beğenmediğiniz o kadın var ya işte ne bileyim kötü dediğiniz iyi dediniz Ben hiçbir kadına İyi ya da götürmek için söylemiyorum ama şunu söylemeye çalışıyorum ya Suriyeli bir kadın sigara içmez ki alkol kullanmazken Benim için her kadın Alkol kullanıyor sigara içiyor ya güzel Sen düşünme bak kadınsın anne adayısın Düşünsene Bugün seninle Hadi birleşti çocuk oldu o çocuğun engelli olmasını istiyor musun Hayır o zaman Niye sigara içiyorsun ya bir kadın sigara içiyorsa içki içiyorsun ya o kadına hayır gelmez cidden söylüyorum bak kadınla yok çünkü yani vajinanın olması kadın olduğunu göstermez erkeğin pipisinin olması bir erkek olduğunu göstermez ya Yani kadın sevgilisi yok Bulursun Yani sen satacak bir sevgili bulabilirsin mesela düşün yani seni kullanacak senin üzerine para kazanacak bu da sevgiyidir bilmiyorum Hani bir sigara içelim sevgi de olabilirsin ama yani seni değer vermesi lazım sana ya sevgiden önce sana saygı duyması lazım ya sen sevgi aşk duygusal anında bir şey arıyorsun ama önce sana saygı duyması lazım ki sonra sevgi duyuyorsun yani sevgilin var olabilmesi için önce saygı lazım hayırlısı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgili bulmak herkes için farklı bir deneyim olabilir ve bazen biraz sabır gerektirebilir. Birçok faktör, kişinin hayatındaki diğer öncelikler, ilgi alanları, yaşam tarzı, sosyal çevresi vb. nedeniyle sevgili bulma sürecini etkileyebilir.
Bu durumda, öncelikle kendinize şu soruları sormanızı öneririm: Kendinizi diğer insanlara açık bir şekilde gösteriyor musunuz? Potansiyel partnerlerinizle nasıl iletişim kuruyorsunuz? Sevgilinizi nerede arıyorsunuz?
Sosyal çevrenizi genişletmek için yeni hobiler veya aktiviteler edinmek, topluluklara katılmak, çevrimiçi arkadaşlık sitelerinde profil oluşturmak gibi farklı yollar deneyebilirsiniz. Kendinize güvenli bir ortamda, açık fikirli ve olumlu bir tutumla, potansiyel partnerlerle tanışabilirsiniz.
Son olarak, kendinizi gerçekçi beklentilerle yargılamaktan kaçının. Kimse mükemmel değildir ve herkesin kendi yolculuğu vardır. Kendinize zaman tanıyın ve doğru kişiyle tanışana kadar kendinizi geliştirmeye ve mutlu olmaya odaklanın.
10 Yorumla
+1 yılBende 32 yaşındayım ve hayatımda kimse yok, düzgün bir insan olmadıktan sonra sırf birisi olsun diye olması elbette doğru olmaz. O yüzden bence her şeyin hayırlısı olmasını iste tabii insan belli bir yaştan sonra hayatında birisinin olmasını ister ama geçimsiz suratsız bencil olduktan sonra olmasının ne anlamı olacak ki, o yüzden de sen yine çevrene bak seni seven olacaktır. Ama bunu da bu kadar kafana takma olan insanların da ben çok fazla mutlu olduğunu görmedim.
her şey gönlünüzce olsun.😊
00 Yorumla
+1 yılİlişkilere karşı önyargıların vardır mesela birine adım atmaktan çekiniyor olabilirsin veya çok seçici birisin yani bu tamamen seninle alakalı bir durum arkadaş çevren geniş değilse ortamını değiştir yeni arkadaşlıklar edin ancak böyle bir adım atabilirsin ilişkiye standart devam eden hayatını değiştirmediğin sürece bir farklılık beklemek bence yanlış.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
42
Cevap
133Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBen de 22 yaşındayım hala yalnızım benim de hiç sevgilim olmadı maalesef ve olacağını da sanmıyorum ama siz vaz geçmeyin belki de hayatınızda doğru kişi daha çıkmamıştır ya da belki de yeterince sosyal değilsinizdir yani bunun bir çok açıklaması olabilir bu size kalmış bir şey belki de biraz daha çabalarsanız hayatınıza biri girebilir.
00 Yorumla Kuaför sahibi patronda o yaslarda idi basta gözlemledim neden ciddi İlişkiye yanasmadığını vs o uasa kadar çok secici davrandığınız için o yastan sonra evde kaldım psikolojisine girmiş olabilir misiniz? Hatasız insan öncelikle yoktur çat diye ıfak hatada bitirilen ama yasınızada veriyorum daha olgunsunuz benden belki bi tık gözünüz açıktır ama olgun yasta evlenenleride görüyoruz asıl 20 li yaslarda o tutku heyecan daha farklı oluyo yani eğlenmeyi büyümeyi esinden öğreniyorsun. Riskse risk ama değer bence düzgünlüğüne bakmadan bende keske kısmetim olacak adamla evlenseydim ama nasibim demekki o değildi diyorum biraz üzülüyorum ama erken yasta evlenmenin bir dezavantajı olduğunu pek zannetmiyorum 2 li çalışırsa da herşeyin üstesinden gelebileceğini düşünüyorum
30 Yorumla
+1 yılKarşına sevebileceğin birisi çıkmadığı için yalnızsın. Bu durumda üzülmene gerek yok. Belki böylesi senin için daha hayırlıdır. Hem belki hiç beklemediğin bir anda karşına birisi çıkabilir. Bunu bilemeyiz kii. O yüzden bunun için üzülme. Bir tek sen yalnız değilsin ✨
10 YorumlaKendine uygun birini bulman için sohbet etmeyi sevmelisin ikili ilişkileri yürütebilmek önemli. Dikkatleri üstüne çekmek istiyorsan giyimine dikkat et bakımlı ol cildini sev kendine uygun adayi bulmak için sosyal ortamalrda takıl yeni arkadaşlıklar edin yeni bir hobi olur ayrıca bu yaşlarda seçici olabilme ihtimalin var. Kriterlerini gözden geçir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖzlem iyi geceler 31 yaşında yalnız olman şöyle kimseye güvenmiyo olabilirsin düzgün insan bulamama gibi olabilir sevgili bulmak o kadar kolay değil insanlar çıkarı olmadan menfaati olmadan sevgili olmuyor gerçek seven yok seviyorum ayağına kızları kullanan çok şerefsiz karaktersiz kardeşim vardır emin ol
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 878 cevap paylaştı. Çünkü sizler aramıyorsunuz. Şurada bile üşengeçlikten beğenme veya beğenmeme tuşuna bile basmıyorsunuz. Yorum zaten yok. Ya hu şans kapıyı kırsın demek bir fayda sağlamaz. Etkileşimde olun. Nokta koymayın, virgülle bitirin cümlelerinizi veya konuşmalarınızı. Girişken ve güleryüzlü olun. Ruhsuz ve negatif enerji yüklemeyin ruh ve bedeninize. Yazılanları okuyun bi zahmet. Sonra ise kültürlü bilgili ve donanımlı olun. Güzellik sonra.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe kelimler yeter , nede ömür anlatmaya.
Çıkarsız, saf, temiz bir sevgiyi anlatmaya.
Müslüm Baba ne güzel söylemiş.
Bakma bana öyle bakma.
Bir bakışta taniyamazsin.
Acaba çoğu kez böyle mi yapiyoruz.
Bir defa görüp birşeyler umut ediyoruz..
Sonrada beklediklerimiz olmayınca oturup isyan ediyoruz.
Nerede yanlış yapıyoruz kısmında kendimizi ne kadar sorguluyoruz.
Bence ilk önce kendimize soyleyebilmemiz gerek doğruyu.
Kalın Sağlıcakla...00 Yorumla
+1 yılbelki de kafanızdaki bu kişi hayatıma uygun dediğiniz hayalinizdeki sevgilinin beklentilerinizi yükselttiği için yalnız olabilirsiniz bilemiyorum
beklentileriniz nedeniyle olması muhtemel00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 719 cevap paylaştı.
+1 yılHepten yanliz değilsindir ailen yanindadir ama tabi hayatinda birini istemen de hakli bir şey bazen insanlar çok seçici olabiliyor eğer seninde beklentileri olan birini bulmaya çalişiyorsan bu zor olucaktir allah anlina yazilani tez zamanda gönlüne nasip eylesin sana duam budur 😇
00 Yorumla Evliliği zafer olarak görmeyin lütfen. Bu yaklaşımla muhtemelen yanlış bir seçim yapıp mutsuz olursunuz. Kendinize odaklanın. Kendinize yetmeye çalışın. Siz kendi yolunuzda ilerlerken o kişi sizi bulacaktır. Sevgiler😇
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılihtimaller
Ya cok fazla sevgilin oldu takildin atladin nerde sabah orada aksam yasadin eldekiler tukendi
Ya da tam tersi yasamadin bir iki sevgiliyle uzun sure yasadin iliskin oldu
Veya trolsun bizi isletiyorsun zira turkiyede damacana ipen adamlar arasinda bi manit yapamaman icin sebep yok.
00 Yorumla
+1 yılÇünkü bu devrin erkekleri tek kullanımlık ariyor maalesef türkiyedeki çoğu evlilik aşk evliliği değil belli bir yaşa gelince insanlar yalnız kalmamak ve maddi cikar dogrultusunda evleniyorlar çoğu zaman da biri sever biri seviyormuş numarası yapar
26 Yorumla- +1 yıl
Ya bak sinir etmeyin adamı ulan artık erkek kadın kavramı kalmadı KALMADIII ne olsa erkekler şöyle böyle demeyi kesin artık awww ne videolar görüyoruz kadınlar neler yapıyor aldattığını güle güle anlatıyorlar kadınlarım şu an erkekten farkı kalmadı artık kadın erkek diye bir şey kalmadı karakter var karakter anlayın artık şunu beerrr
- +1 yıl
Ben size katılmıyorum. Ben ciddiyete önem veren bir insanim yaşadığım iliskilerde aldatildigim oldu. Hatta beni aldattığı kişiden sıkıldığını onunla sevgiliyken ayrılmak istediğini bile anlattı. Benle görüntülüde konuştu. Onun dışında 3 sene gül gibi davrandigim uzun iliskimde uzun stajima gemiye gittim bitmesine yakın sırf uzaktayım diye içindeki sinirden ablamın bir fotografina utanmadan çok ağır eleştirilerde bulundu bir şey yokken. Ağır laflar işittim siz kizlar asıl ciddi konuştuğumuzda ilgi gösterdigimizde biryerleriniz kalkıyor kendinizi bir şey sanıp konuştuğunuz kişiyi gözünüzde sıradanlaştırip. Ya bana göre değildi diyenlerde sizlersiniz. Ama bok gibi davranildigi zamanda ağlayıp sizlayanda sizlersiniz. Bana kalırsa tüm kizlar aynı ama böyle boş boş yorum yapmıyorum birkaç istisna var diye bok atmıyorum
- +1 yıl
@Clestt ben çoğunluğa bakarak söyledim elbette istisnalar var ama kız da olsun erkek de olsun ortada yani durum aşk diye bir şey kalmamış maalesef eskidenmiş o ya da ben inancımı kaybettim
- +1 yıl
Hem hangi kız bebek gibi sevilmek varken onadeğer vermeyen birine gitmek istesinki
- +1 yıl
Dürüst olucam isim vermiycem çevremde görüyorum bir kız bir erkeği beğendiğinde o erkeğin fotoğraflarına baktığımda masumiyet goremiyorum serserilik artislik on planda giyim kuşam tarz zincirli kolyeler. Gömlek yarıya kadar açık vücut desen var para kokuyor fotoğraf. Gördüm Sahit oldum. Bunu inkar edebilecek kaç kişi çıkar
- +1 yıl
Başta onunla olmak ister evet ama karakterini görünce soğur emin ol
+1 yılBence üzülme 31 yaş daha çok genç. 41 yaşında yalnız tanıdıklarım var (ben :)). Erken yaşta evlenip mutsuz olmakta var (yine ben :)) Bende çok kafaya takıyorum bazen, niye yanlızım diye. Ama çok takmamak gerek. Akışına bırakmak en iyisi.
00 YorumlaBende 26 yaşındayım yaşıtlarımın çoğu evlendi hatta çocuk sahibi oldu bile fakat benim henüz sevgilim bile yok 😂 tipten falan kaybediyorum heralde ya bende anlamıyorum valla bu insanlar nasıl bu kadar seviliyorda evleniyorlar
00 Yorumla
+1 yılÇünkü her şeyin kusursuz olmasını istiyorsun hem maddi açıdan rahat olmak istiyorsun hem de yanındaki insana tam olarak güvenmek istiyorsun kendini ona teslim etmek istiyorsan ama öyle bir insanın olmadığını düşünüyorsun o yüzden de evlenemiyorsun
00 Yorumla
+1 yılBeklentın yuksek olabilir
Geçmiş ilişkilerinde cok kırılmıs olup kımseye güvenemıyo olabılırsın
Çevrende yoktur
Cabalamıyosundur vs vs21 Yorumla- +1 yıl
@deli_xaûn hakikaten çok güzel konuşmuşun tebrik ederim siz değerli bir kadına yakışır mükemmel yazar gibisin sanki
+1 yılBubca insan yalnızken, neden bunca insan yalnız değil mi?
Peki ya cesaret!!
Var mı cesaretimiz bir "merhaba" demeye...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılBunun birçok sebebi olabilir ve neden olduğunu aslında senin biliyor olman gerekir. Benim düşüncem seninle aynı düşünce yapısına sahip birisi denk gelmemiş olman
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılSen kadınsın ve ne istersen o aslında. Zaten her şeye sizler karar veriyor ol ya da olma diyorsunuz. Hiç bir şey yapmayarak bir şeylerin olmasını beklemeyin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılÇabalamak, çabalayıp ihanete uğramak ya da beklediği karşılığı alamamak, kullanılma ihtimali her zaman olması vb… bir çok neden buna etken olabiliyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. erkeklerle aynı ortamda olamıyorsun... iş yeri ve çalışma ortamın olsa erkeklerle daha fazla zaman geçirsen belki bu kadar sevgili bulmakta zorlanmazsın...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Sevgili aramak yerine evlenilecek birini aramanızı tavsiye ederim. Allah en hayırlı eşi nasip etsin.
30 Yorumla
+1 yılBu soruyu takibe alacağım; çünkü önümüzdeki birkaç sene içinde gelip bakmam gerekeceğini hissediyorum... Sad.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 513 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle ne istediğini ve tam olarak nasıl biri istediğine karar ver öyle çık yola, elbet bir gün karşına çıkar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin sevgilisi olmak zorunda değil herkes evlenmek zorunda değil çevreye göre mi değerlendiriyorsun kendin istediğin için mi
115 Yorumla- +1 yıl
Sende evde kalanlardansın galiba
- +1 yıl
Evde kalmak mı bu bilinçli ve yerinde bir tercih benim için.
- +1 yıl
Doğrudur
- +1 yıl
Zorunlu değil ama hemen hemen herkesin evlenmeden mutlaka oluyor sevgilisi
- +1 yıl
Bence zorunlu olarak görüyor içten içe çoğu insan
- +1 yıl
Sonra illa biri olacak diye yanlış seçim yapıp, Ben nerde hata yaptım diyorlar
- +1 yıl
Çok fazla yanlız kalmış insan duygu boşluğuna düşüyor demek ki
- +1 yıl
Yalnızlık değil onlarınki, çevreye uyum sağlama çabası, yaşıtlarım evlendi çocuğu oldu ben hala birini bulamadım mantığı işe hareket ediyorlar. Evliliği bu hayattaki en büyük başarı sayıyorlar.
- +1 yıl
O zaman çevrelerinde ki insanları örnek almayı bırakmaları lazım
- +1 yıl
Bana ne ya ister bıraksınlar ister bırakmasınlar,
- +1 yıl
Tamam abla en egoist sensin banane ya diye içine ettin tartışmanın
- +1 yıl
Egoist değilim, başkalarının derdini skeyim sadece kendine bak boş ver 30 dan öncede sakın evlenme, o karşına çıkan hayatının aşkı olmuyor öyle. Sanıyorsun
- +1 yıl
Boşandın mı?
- +1 yıl
Hiç evlenmedim, çok şükür ne akıllı bir karar ama, elin adamının kahrını çekemem brad pitt olsa bile
- +1 yıl
Sjsjsjsjjsjs peki
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Benim de sevgilim ben akışına bıraktım ilaki sevgilim olsun demiyorum ama olursa da isterim. Tabi sevgili yapmak içinde girişken olmak lazım, iletişim kurmak lazım. Sende sana gelen teklifleri düşün bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılOlmayınca olmuyor. Biri kısmetimi kapadı heralde 😂
21 Yorumla- +1 yıl
24 yaşındayım yalnızım hala 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. İyi biri olmayacaksa emin ol hiç olmaması daha iyi…
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbacım bir sevgiliyle uğraşacka enerjini özgürce hayatın tadını çıkarmaya adasana kendi başına. evlenenlerin çoğu aldatlyor. artı köle gibi evi işi çocuk büyüt vs.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılüzme kendini doğru zaman doğru insan
her şeyin zamanı var en iyisi arayışta olmak değil beklemek bence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılherkes evli degildir cok bekar var. yalnız kalmamayı daha kücük yaştayken düşünmüyorlar. Ama cevfesindekiler tek tek gittiginde böyle oluyor.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 864 cevap paylaştı.
+1 yılvalla ben 36 yaşında hala yalnızım. artık arkadaşlarımın çocuklarının sünnet düğünlerine gidecek hale geldim
00 Yorumla
+1 yılİsteklerini hayatına çekmek ve yokluk bilincinden uzak olmak için kişisel gelişimi öğrenmelisin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılYalnızlık çok hoştur Evlenicen 2 senede çocuk olduktan sonra 10 yaş yaşlanıcan birde geçim derdi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok fazla irdeliyorsundur belki nasıl biriyle olmak istiyorsun.
mesels beni kabul eder misin
00 Yorumla Bazen yalnız olmak iyi. benimde çevremde herkes evli neredeyse ama yok yok özgürlük güzel şey.
00 YorumlaHavalı tip sen yanaşamazlar. Çirkinsen yanaşmazlar. Seni beğeneni sen beğenmiyorsundur. Senin beğendiğin seni. A sosyal olabilirsin. Çok neden var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Tc kızıyla birlikte olmak günlük 400 tl evlenmek istersen 250.000 tl olduğu için… yakında tüm kızlar yalnız kalacak
00 Yorumla
+1 yılİyide birine benziyorsunuz. is falan ortam yoksa biraz zor oluyir bide hangi sehirde yasadignizda etkiliyor
00 YorumlaAçıkcası nasip galiba. Bende 29 yaşındayım 5 senedir yalnızım ama karşıma kimse çıkmıyor. Beddua mı aldık ne yaptık tık yok 😄 olmayınca olmuyor
05 Yorumla- +1 yıl
😄😄😄
- +1 yıl
Aslında yakışıklı çocuksun. Ama nikahlanmadan her şeyi yaşayalım sıkılan alsın ceketini gitsin şeklinde ilişkilere kullan at yapan bir adamsan yaramazsın.
+1 yılRahat ol beklemedigin anda gelicek surekli bundan sikayetci olursan gelmez unutursun kafana gore takilirken bir anda biri cikar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 687 cevap paylaştı. Kriterlerini yeniden gözden geçir. Belli ki hayalindeki erkek henüz doğmamış ya da çoktan ölmüş
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Herşeyden önce duygularımızı paylaşabilrceğimiz insan kaldı mı?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yıl2 sene sonra bende o yaşta ve yalnız olacağım yani aslında yalnız değilsin 😂
10 Yorumla
+1 yılBende aynıyım bu şu yüzden çok seçici davrandın bu güne kadar o yüzden oldu biraz azalt kriterlerini
00 YorumlaBelki de o kişi de seni bekliyordur umarım fazla beklemezsin
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ben de yalnızım elbet çıkar bir gün birisi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Sosyal hayatın ve çevren elverişli değildir
00 Yorumla
+1 yılHerşeyin hayırlısı be ablam, Allah hakkında hayırlısını nasip etsin
00 YorumlaBelki doğru kişi karsınıza çıkmadı ya da gözünüz yükseklerde öyle birinide kimse istemez
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Artık bundan sonra daha zor olacak Yaş 30 lara gelmiş.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.
+1 yılCenabet yaş. Normal. 32 den sonra akış hızlanıyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bende aynı hikayenin sonunda senin gibi olgun bulucam her acıdan anlaşırız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılben de 32 yaşındayım seninle aynı durumdan muzdaribim
00 Yorumla Erkegin seni bulmasi gerekir. Bir kadinin erkek buldugu nerede gorulmus
00 Yorumla
+1 yılSenin gibi çok be çalışma arkadaşlarımın çoğu senin yaşında ve hepsi aynı durumda
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Belkide ortamını değişmen gerek... kriterlerin neler senin?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenim de sevgilim yok. İyi biriyim. 1 2 kusurum vsr ama sevgili olmak için sorun olmamali
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılDışarıdan soğuk görünüyorsan, sana yanaşmaya çekiniyorlardır.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa bi dışarı çık sosyalleş yap bi şeyler anasını satayım sonra yalnızım de görürüm seni
20 Yorumla- Devamını Gör (115)
Devamını Gör(160)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 31 yaşındayım ama hala yalnızım. Neden sevgili bulamıyor olabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer