3 ay önce nişan attım o kadar zor şeyler yaşadım ki yalanlar asla hiçbir şey yapmak istemiyor karşı taraf dayanamadım nişan attım omuzumdaki yük kalktı ben anne olmak istiyorum en büyük hayalim ama bu herhangi biri ile değil gerçekten anlaştığım sevdiğim biriyle olmalı bir kaç kişiyle konuştum amaçlar o kadar başka ki ilgisizler amaçlar başka falan midem bulandı karamsarlığa kapıldım iş yerinden biri var oda nişan atmış aslında iyi biri ama ilgimi hiç çekmiyor yani baktım falan yok olmuyor zorla olacak şey değil tabi o kadar kötüyüm ki bu konuda ne düğün görmek istiyorum ne mutlu insan gitmiyorum zaten düğüne falan da travmalarımı daha atlatamadım insanlara bakıyorum geziyorlar tozuyorlar mutlular bende hep yalnızım kendimi öldürmek istiyorum bazen ben bu dünyaya neden geldim diye ben bu durumdan nasıl kurtarılırım ya iyi değilim gerçekten
+1 yılNe yazık ki bu durumlar şu anda sadece senin yaşadığın durumlarla ilgili bir şey değil biz insanların birçoğu aynı şeyleri yaşamaktayız, insanların gerçek sevgi aşkı merhamet dürüstlük gibi kavramları çok kalmadığı için bir insana güvenmek kendini teslim etmek Emin ol o kadar kolay bir şey değil, yani burada yapman gereken önüne çıkan fırsatları iyi kötü değerlendirmek hatta bu devirdeki insanlar görücü usulünün sıcak bakmıyor ama ailenin tanıdığı birisiyle tanışmak belki senin mutlu olman açısından faydalı olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu istediğinde olacak bir şey değil maalesef akışına bırakacaksın birisini tabimaya çalışacaksın sürekli ne zaman evlenecegim düşünmek yerine hayırlısı ise olsun diyeceksin. Ama yalnizda kalmayacaksin illaki dene tanış birileri ile öyle saklanirsin dur gelsin diye beklersen çok beklersin. O yüzden kötü düşünmeyi bırak iyi anlasacagin biri ile tanış tani paylaş anılar biriktir olacağı varsa kaderindeki kişi ise olur. Yoksa ne yaparsan yap son saniye bozulur.
06 Yorumla
Soran+1 yılBen hemen bağlanıp sonra çok üzülüyorum
- +1 yıl
Öyle yaparsan hep üzülürsün yavaş yavaş taniyacaksin baglanacaksin dank diye değil
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
birisini yavaş yavaş tanı
Soran+1 yılArkadaşıma söyledim çevresinden bulacak bana
- +1 yıl
tanımak istersen beni söylersin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen de evlenmeden önce senin yaşadıklarını yaşadım ve evlenin eşiyle sorunları olan oladar kişi vardı ki çevremde evlenmeye korkuyodur mantık evliliği yaptım kiriterlerimj belirttim iyice nasıl bir insan la mutlu olabilirim diye Allah nasip etti buldum zamanla da sevdim zaten öncelik mantık evliliği bence sevgi oluyor zaman la
02 Yorumla
Soran+1 yılYok ben yapamıyorum mantık evliliği asla denedim nişanlandım içime sinmedi yapamadım ayrıldım benim sevmem lazım biraz
- +1 yıl
Vaktin varsa biraz konuşalım mi beler yaşadım hem onlar hem ben anlatırım fikir olur belki
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılŞu an gerçekten iyi bir psikoloji de değilsin. Bu şekilde karamsarlık ile de bu durumu atlatamazsin. Kendini kapatma ve daha fazla sosyalles. Yeni insanlarla tanış. Yeni ortamlarda bulun. Herkes mutlu ben değilim psikolojisinden de çık. Doğru zamanda doğru kişi elbette karşına çıkacak
07 Yorumla
Soran+1 yılYa sorma iyi değilim acaba destek mi alsam bilmiyorum bir kişiyle konuştum iyi gibiydi oda yalancı alakasız ilgisiz çıktı bende onuda yolladım gitti aslında tam istediğim gibiydi ama ben onun istediği gibi değilmişim falan filan çok zor ya yaşım gidiyor yoruldum herkes evleniyor aşk yoksa millet nasıl evleniyor
- +1 yıl
Aşk illa ki var. Ama iste doğru zaman doğru kişi meselesi. Bu psikoloji ile zaten karşına çıksa da bulamazsın. O nedenle bu psikolojiyi atlatman lazım önce. Dediğim gibi sosyalles ve yeni insanlarla tanış. Tabi hangi ortamda tanıştığın da önemli yoksa daha fazla saçma kisi ciksr karşına. Veyahut arkadaşlarının çevresinde var ise onlar senin için uygun birini önersinler ve tanış. Şimdi şöyle; herkes tam istediğin gibi olamaz. Senin beklentib farklı karşı tarafın beklentileri farklı vs. Ortak bir payda da buluşabilmek önemli. Zaten zamanla karşıda ki kisi ile birbirine benziyorsun ve düşünceler de benzer oluyo. Bu nedenle daha toleranslı olmalısın. Karşına çıkan veya çıkacak fırsatları iyi degerlendirmelisin
Soran+1 yılO kadar güzel anlatmışsın ki tabikide sosyal medya saçma sapan insanlarla dolu zaten ben onu gördüm mü belkide hissederim onun benim için olduğunu evet bu durumu yenmem lazım bu kafadan çıkmam lazım
- +1 yıl
Aynen oyle. İşte bu şekilde düşünmen mutlu etti beni. Yazarken harcadığım zamana değdi. Her sey gönlünce olsun
Soran+1 yılAllahım razı olsun
- +1 yıl
Hayatta en önemli şey Allah in razı olduğu kul olabilmek. O nedenle en kıymet verdiğim dua da budur. Senden de Allah razı olsun
Soran+1 yılEksik olma 🤲🏻
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılarayın belki bulursunuz
00 Yorumla
+1 yılGerçekten şu anda öyle bir devirde yaşıyoruz ki bak kendi ağzınla söylemişsin 3 ay önce nişan atmışsın, hatta bizim de bir tanıdığımız evlenmişti 3 ay oldu şu anda boşanma aşamasındalar mahkemeye başvuru yapıyorlar, artık yani ilişkilerde İlk başlarda güzel giden her şey sonradan kötü gitmeye başlıyor en üst sorun sende değil sorun şu anda içinde bulunduğumuz durumda insanların birbirine karşı tahammül seviyesi kalmadı Ben her zaman şunu söylüyorum yani tamam birçok insan görücü usulü ile ilgili konusunda sıcak bakmıyor ama en azından seni tanıyan bilen ya da o kişinin tanıdığı sana uygun olan birisiyle evlilik yapabilirsin eğer istiyorsan, çünkü ne yazık ki günümüzde gerçekten öyle aşk Sevgi fedakarlık diye bir şey kalmadı bu konuda kendini sıkma evlenmek ne dünyanın başı evlenmemek ne dünyanın sonu ben de aynı durumdayım.
23 Yorumla
Soran+1 yılBen görücü usulü evlenemiyorum öyle tanışmak içime sinmiyor bir kaç kere tanıştım ama onlarda da iş yoktu
- +1 yıl
Yani günümüzde zaten insanların bir çoğunda iş yok
Soran+1 yılMaalesef 🤨
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılArtık evlilikler kalmadı sevgi aşk vs bunlar yok evliligin ne oldugunu bilmiyor kimse evcilik oynuyorlar sadece özentilik oldu millet evlilik görsün düğün görsün havasına giriyorlar iki gün sonrads millet boşanma görsün havasına giriyorlar insanlar insanlıktan çıktı zaten ama bu millete iyi oluyor bu millet kendini dzeltmedikce hic bir sey duzelmeyecek yok öyle birisi gelsin de bizi düzeltsin kimse gelip de düzeltmez bakar bu millet zaten bozuk ben ne ugraşacam bu milleti iyi bir kullanırım der bu millet zaten halinden memnun düzelmeye ihtiyacları yok
10 Yorumla
+1 yılbazı insanları görmedikçe derdiniz var sanıyorsunuz engelli kızı olan bir babayı gördüm baba her seferinde bir sıgara yakıyor kızı ise gökyüzüne dert ettiğiniz şeyler aslında dert değil bizler sizler kafaya takıyorsunuz çözülmez bazı dertler gibi dursada aslında tek çözülemeyen şey 2+2+=5 nasıl çıktığı
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılKaderinde ne varsa onu yaşarsın. Evli olup da maganda, eli maşalı, piskopat erkekle uğraşmaktansa bekarlık iyidir. Yine de hakkında hayırlısı neyse o olsun. Sözümü şu yorumla bitmek istiyorum: çocukları büyümek ister, büyükler çocuk olmak ister; bekarlar evlenmek ister, evliler boşanmak ister; fakirler zengin olmak ister; zenginlerse manevi sıkıntılardan kurtulmak ister.
05 Yorumla
Soran+1 yılNe doğru söyledin insan sahip olamadığı şeyi istiyor dimi
Soran+1 yılAyrıca ardahanlı mısın
- +1 yıl
Değilim
- +1 yıl
Kesinlikle öyle. İstiyor ama gerçekleşince hayrını görmüyor. Bizden daha kötü durumda olanlar da var maalesef.
Soran+1 yılTabikide
+1 yılBirini arama, biriyle tanışınca hemen hayallere kapılmak doğru değil. Kariyerine önem vermen hayatını daha iyi yerlere getirir. Bu zamanda artık evlenilmez guvenilecek birini bulmak çok zor. O yüzden kendine odaklan Zaten sadece çocuk için alelade evlenegin biriyle büyük ihtimal ayrılırsin ve çocuğa bu kötülüğü yapma.
Umarım Allah hakkında hayırlısını nasip eder.01 Yorumla
Soran+1 yılAminnnn haklısın devir o kadar kötü ki
+1 yılAraman bile saçma, öyle biri olacaksa zamanı gelince zaten olacak. Böyle didiklersen kendini heba edersin.
19 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklsıın ki aslında böyle değildim nişan attıktan sonra böyle oldum
- +1 yıl
Demek ki doğru kişi değilmiş. Biraz gamsız olmanı tavsiye ederim.
Soran+1 yılO kadar depresif o kadar karamsarım ki çokta duygusal
- +1 yıl
Gereksiz duygularla zamanını boşa harcıyorsun farkında değilsin.
Soran+1 yılİnşallah bende iyi olurum nolur bana dua eder misin
- +1 yıl
Ederim tabi..
Ama bu yolun sonu senin elinde unutma.
Soran+1 yılAllah razı olsun inşallah kafam da kurduklarımı bitireceğim her şey kafa da biter biliyorum
- +1 yıl
Her şey senin elinde, güzel günler ile geçir hayatını ;)
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ☺️
Dört yıllık evliyim bu yila kadar her şey guzeldi ya da benim acimdan iyiydi. Kocam bn bilmeden bni aldatti belki bilmiyorum. Böyle bir şey olmadıysa eğer sorunlar vardi ama atlatiyorduk kocami cok seviyordum. Bu yıl hem aldatildim hemde hersey değişti ask mask kalmadı gerçekten noluyor artık bilmiyorum
02 Yorumla- +1 yıl
@ilman 😭😭😭
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılEn doğru olanı yapmışsın boş ver.
Kendini hemen kapatma, umutlu ol ya.
18 Yorumla
Soran+1 yılOlmam lazım biliyorum ama nişan attım ve böyle karamsar oldum
- +1 yıl
Hayırlısı böyleymiş. Daha sonra boşanmaktan 1000 kat daha iyidir. Yoksa ileride çok daha büyük problem olurdu.
Soran+1 yılEvet Allah’a sukur geçti
- +1 yıl
Her şey çok daha iyi yönde ilerleyecek emin ol.
Soran+1 yılAllahın izni ile inşallah
- +1 yıl
Geçecek her şey..
Soran+1 yılBana destek verdiğin için teşekkür ederim Allah gönlüne göre versin
- +1 yıl
Sağol seninde..
+1 yılYaş ilerledikçe inanmam güvenmek falan zorlaşıyor maalesef
14 Yorumla
Soran+1 yılHemde çok
- +1 yıl
Eskiler o yüzden erken evleniyormuş, insanlar gırtlağa kadar pisliğe kötülüğe bulanmadan evlenip yuva kuruyor güzel hayatlar yaşıyorşarmış. Şimdi akıllar kalper zihinler içleri dışları leş gibi.
Soran+1 yılİnsanlar dan korkuyorum
- +1 yıl
Demekki halen güveniyorsun, güvenmezsen korkmazsın 😊
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Allah herkesin gönlüne göre birini yazmıştır. Doğru zamanı doğru kişiyi beklemek bence çok önemlidir. Bu işler aceleye gelmeyeceğini düşünüyorum. Yanlış kararlar sizi yanlış bir evliliğin ortasında bulunmanıza sebep olabilir.
19 Yorumla
Soran+1 yılOlacaktı az kalsın Allahım korudu neden böyle oldum bilmiyorum ki
Soran+1 yılKendimi son zamanlar da özellikle nişan attığımdan beri iyi hissetmiyorum özel güvenlik olup KPSS ile atanacaktım ama sağlığım buna engel oldu oda olmadı çünkü doktor iyi gözükmediğimi eğer silahlı güvenlik olursam kendime zarar vereceğimi söyledi böyle söyledikçe ben en dibe vurdum
Soran+1 yılEllerim titriyor ama 😔 kabul etmiyorlar bunu yoğun stresten annem 10 senedir psikolojik tedavi görüyor bende ondan çok etkileniyorum ister istemez en ufak şeyde hep beni istiyor ben anneyim o çocuğum gibi bensiz hiçbir şey yapmaz hep beni bekler falan filan
Soran+1 yılMemur olmak istiyorum KPSS ile
Soran+1 yılYaşım 31 olacak daha yeni doğum günüme az kaldı 20 Mayıs olurum inşallah düşüncelerin için teşekkür ederim
+1 yılCok fazla onemsiyosun evlenmeyi cocuk yapmayi o evlenenler mutlu mu saniyosun ya herkes bosanma derdinde artik paran varsa işin varsa acele etme edersen aksine bulman zorlasir cunku yanlis tercih yaparsin
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah korusun
- Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.
+1 yılYanlış bir evlilik yapıp üzülüp boşanacağına emin ol bu daha hayırlı olmuş anlıyorum seni biyolojik yaşında geçiyor ama o çocuğu anne ve babayla huzurlu bir evde büyütmek paha biçilmez bir şey o yüzden doğru kişi çıkana kadar karşına bekle ☺️
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaşım geçiyor korkuyorum yaşlanıyorum allahtan hayırlısı 😔
- +1 yıl
Şimdi ne yalan söyleyim zaman zaman bende korkuyorum ya karşıma öyle biri çıkmazsa diye
Soran+1 yılYa bak işte
- +1 yıl
İyi misin?
Soran+1 yılİşten geldim çok yorgunum
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Seni çok iyi anlıyorum 3 kız kardeşim var.
Huzursuz olduğun bir ilişkiyi bitirmekte en doğrusunu yapmışsın kendine zaman ayır sürekli evlilik düşüncesi seni hataya itecektir kendi kendini baskı altına almamalısın. Belirli bir süre kendine dön.01 Yorumla
Soran+1 yılBana dua eder misin içim ferahlasın istiyorum sadece
İlk olarak şunu söyleyeyim yaş olarak geç kalmış değilsin ikincisi sadece evliler mi mutlu sen hayattan keyif almaya bak mesela turla gezilere katıl hem sosyal hem keyifli ailen vardir intihar onları çok üzer
04 Yorumla
Soran+1 yılBen çok gezmeyi seviyorum zaten baya seviyorum hemde turlara da katılıyorum geziyorum da ama çok kötüyüm bu aralar
Soran+1 yılİnsanlarla oyun oynamam ben
+1 yılBende boşandım maalesef. Kötü evlilikler yaşayan ve hayatına kötü şeyler yaşayan kadınlar tekrar evlenmek istemiyor. Televizyon programlarında olumsuz örnekler de kadınları evlilikten uzaklaştırıyor
06 Yorumla
Soran+1 yılBen evlenmek istiyorum ama herhangi biri ile değil gerçekten içime sinen içimin sindiği biriyle
- +1 yıl
Aynen. Burada bulmak zor ama
Soran+1 yılBurada derken anlamadım
- +1 yıl
KS uygulamasında
Soran+1 yılBen burada böyle birini arıyorum demedim ki ben sadece soru sordum
- +1 yıl
Anladım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende ayrıldım çocuk yok yani hayırlısı olsun sen bekle he şey nasip bende istiyorum düzgün birisini.
Günümüzde anlaşamayan hemen gidiyor düzeltme yok doğru anlaşmak önemli evlilik çocuk oyuncağı değil10 Yorumla
+1 yılBulursun 40 yaşında bile evlenip çocuk yapanlar var. Kendini sıkarsan yanlış birini bulup evlenirsin bence doğal akışına bırak. Bir yerlerde vardır kısmetin.
11 Yorumla
Soran+1 yılAllahım karışma çıkarsın
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYa arkadaşım hersey evlenmek değil bak Adriana Lima bile güzel aşk yaşayamıyor bak aldatildi filan bence hersey tabiki aşk çok güzel sey evet ama bence bu kadar üzülmeye değmez ya
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim yaşıma gelince anlarsın
- +1 yıl
Yani inşallah doğru erkek ile evlenirsin ne diyim
Soran+1 yılSende inşallah
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sınavdasın unutma isyan etme sabirlı ol tevekkül et. şükret namazını kıl sınavı gec baskalarına bakarak kendini daha fazla yıpratma o mutluluk pozları verenlerin senin görmediğin senden daha fazla sıkıntıları vardır buna emin ol. kal sağlıcakla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bence sen bı sure sessiz kal emin ol o kişi seni bulur herkesin beklentisi farklı seni çok iyi anlıyorum ama bazen gül beklersin kül olursun insanlar böyledir inşallah mutlu olursun
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun bana dua eder misin hiç iyi değilim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 37 yaşındayim bu yaşıma kadar hep yalnız takıldım. Geçen sene öğretmen olarak yaşadığım ile atandım. Hiçbir şeyi dert etmiyor hayatın tadını çıkarıyorum. Yalnızlığa alışıyor insan. Mutlu olmak için illaki biri olması gerekmiyor hayatınızda.
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama herkes evli herkesin eşi en yakın arkadaşı coluğu çocuğu var
Cevap sahibi+1 yılHerkes evli diye bizde mi evlenmeliyiz. Kendini mutlu etmeyi bilmeli insan. Yani tamamen buna bağlamak saçma mutluluğu. Demiyorum ki ömür boyu yalnız kal. Şikayet etmek ve bu yüzden hayatı kendine zindan etmek saçma.
Soran+1 yılNişan attım ya sonra böyle oldum
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı böyleymiş demekki. Evlenip boşanmaktan iyidir
Soran+1 yılKesinlikle
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Psikolojikman böyle olman normal sonuçta nişan atılmış diğer durumlar olmuş bence biraz sıradanlaştır hayatını derim
06 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi
Soran+1 yılÇalışıyorum boş kaldıkça gezmeye çalışıyorum
Soran+1 yılNasıl olacak ki
Kimse dediğin kadar mutlu da değil karamsar da değil zaman zor önce acin dinsin gerisini zamana bırak çok zorlama
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet zorlayınca olmuyor galiba akışına bırakacağım
Gizli Üye(30-35)+1 yılguzelsin alimlisin ya da degilsin bilelemem. birinin aklini almak icin etkileyici ve istekli kadin olman gerekiyor. bunu hoslandigin kisiye hissettirirsen daha kolay sonuca ulasirsin. tutkunu belli et.
07 Yorumla
Soran+1 yılGüzelim ama tutkulu alımlı değilim
Cevap sahibi+1 yılisteksiz birine kolay kolay kimse kapilmaz. yani z. i lli olcan biraz
Soran+1 yılYapamıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılicinden mi gelmiyo utaniyon mu.
Soran+1 yılİçimden gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılpeki anladim. kimse dumduz yataktada heycanlandirmayacak birini istemez. disiliginde yuksek olmali. umarim istedigin gibi biri denk gelir.
Soran+1 yılİnşallah
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhaba öncelikle hayırlı günler dua edin hakkınızda hayırlısı için rabbinize sığının belkide nişan atmanız sizin için en hayır olanınızdır bunu siz bilemezsiniz rabbim sizin karsınıza sizden iyi birini cıkartsın
010 Yorumla
Soran+1 yılO kadar zor bir süreç ki Rabbim kimseye yaşatmasın omuzumdan çok büyük bir yük kalktı
Cevap sahibi+1 yılAnlatmak isterseniz eğer dinlemek isterim hanımefendi
Soran+1 yılBeni anlayan kimsem yok ki hasta bir annem var hep benden ilgi bekliyor
Cevap sahibi+1 yılRabbim onada şifa versin sizede sabır ihsan eylesin
Soran+1 yılAllah razı olsun
Cevap sahibi+1 yılDikerseniz gizliden cıkayım içinizi dökün dinlim sizi olur mu
Soran+1 yılÇok sapık var burada korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılBenden size asla zarar gelmez buna inanın
Soran+1 yılYazayım bari o zaman
Cevap sahibi+1 yılTm
Gizli Üye(30-35)+1 yılBnde 32 yasindayim. Ama kadinlar evlenmek isteyen ciddi erkekleri nedense sevmiyorlar. Daha cok laylaylom tipi kisilerden hoslaniyorsunuz. Keske dedigin gibi bir kadin olsa ben ona ilgi gosterir ve evlenirdim
02 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü zor olan güzel geliyor zor ya kolay olan hep el altında zaten öyle bakıyolar
Cevap sahibi+1 yılBana yqzarmisjn
- Aşk İlişkileri konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılÜzülme reis hayatın tadını çıkartmaya bak, aklını sürekli buna takarsan hayattan zevk alamadığını ve geç kaldığını hissedersin.
04 Yorumla
Soran+1 yılNişan attıktan sonra kendimi çok yaslanmış hissediyorum bunalıma girdim
- +1 yıl
İyilik meleği gibi görünüp polyannacılık yapmak istemem sonuçta çocuk değilsin, yetişkin bir bireysin fakat her olumsuzluğa kafayı takınca tek kaybettiğin psikolojin oluyor. Zaman öyle ya da böyle geçiyor, bi bakıyorsun aylar seneler geçmiş.. O yüzden bak yaz geldi, hayata başka pencereden bakabilirsin, yeni şeyler keşfedip hobiler edinebilirsin.
Soran+1 yılÖyle yapacağım zaten gezmeyi seviyorum gezeceğim araba alacağım
- +1 yıl
İnşallah.)
+1 yılKaramsar olma her şey olacağına varır herkesin kısmeti bir yerlerde seninki de seni bulur elbet
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılseni kim neden sevecek, önce sen kendini seveceksin, kendisini sevmeyeni başkası neden sevsin
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar haklısın ki mutlu olabileceğin birini bulmak çok zor.
konuşmak istersen biraz fikir alışverişi yapalım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu geçici bir süreç Sabretmelisin.. Allah a dua et kısa sürede düzelirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet biliyorum inşallah geçer bazen dayanamıyorum
+1 yılKaç yıl nisanli kaldın kaç yıldan beri konusiyordun
02 Yorumla
Soran+1 yıl3 sene konuşma 1 sene nişan
- +1 yıl
Peki bu süre zarfında ne kadar bir yakinlasman oldu cinsellik
+1 yılHayırlısı olsun inşallah bende baba olmak istiyorum lakin sevdiğim kadınla olmalı bu tarz seyler
08 Yorumla
Soran+1 yılTabikide
- +1 yıl
Nasılsın iyi misin peki
Soran+1 yılNormalim sen
- +1 yıl
Bende gayet iyi teşekkür ederim 😀 neler yapıyorsun
Soran+1 yılÇalışıyorum sabah iş var sen
- +1 yıl
Bende çalışıyorum kaçta uyanacaksın peki sohbet edebilir miyiz seni tanımak isterim. Uygun olursan
Soran+1 yılBen kimseyle tanışmak için yazmadım buraya
- +1 yıl
Bende sohbet muhabbet ederiz diye düşündüm. Neden böyle dediniz
+1 yılBiraz kendine gel bence acele etme Şu an icin olmayinca olmuyor zorlamamak lazim
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın
- +1 yıl
Senin gibi evde mi kalsin
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Dilerim sizi aynı siz gibi seven biri çıkar karşınıza
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun güzel dileklerin için
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılGez toz eğlen kamp yap kafana yatan birisi olursa evlenirsin çıkmasa da yaşama devam
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden bu yaşta kadar bekledin ki okul iş kariyer falan mı yaptın
07 Yorumla
Soran+1 yılBen bu yaşa kadar neden bekledim biliyor musun? 4 senelik ilişkim de nişan yaptım ve adam acayip değişti yıllarım da gitti
- +1 yıl
Çok üzüldüm senin adına gerçekten 4 yıl sevgili 1 yıl da nişan desen 5 yılın gitmiş
Bi söz var sevdiğini alamadıysan aldığını seveceksin
Aşk falan hikaye sevsin saygı duysun sadakatli olsun yeter evlilik için bunlar yeter bence
Soran+1 yılSenelerim gitti evet değmedi çok mücadele ettim uğruna akıl sağlığım gitti ilaçlar kullandım adamın sadece kendi vardı hiçbirşeyi yoktu mesleğini bile ben ayarladım ben onu havalimanına soktum adam ettim ama o bana hep yalanlar konuştu
- +1 yıl
Peki şimdi ne yapacaksın nasıl bir yol izleyeceksin yeni biriyle tanışmak mı ya da gelecek olan görücüye bakmak mı
Soran+1 yılÇok görücü var sağlığım Şu an kimseyle tanışmayı kaldırmıyor gibi nefes almak istiyorum gibi biraz daha zamanı var
- +1 yıl
Anladım yinede sen bilirsin kendini iyi hissedersen olur bişiler
Soran+1 yılBakalım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılvalla seni seveni felan bulmak filmlerde oluyo gercek hayatta binde bir
010 Yorumla
Soran+1 yılDimi
- +1 yıl
yapacagın evlencegin kisiyi sevmek sevmeye calısmak oakdar
Soran+1 yılBen yapamıyorum öyle gözüm kayar dışarı diye korkarım birine yanlışlıkla aşık olurum diye korkarım
- +1 yıl
bu herzaman bi ihtimal olabilir hatta cok sevdigin birinden soguyup baskasına asık olabılır ya da saddece cinsel istek olarak bile aldatabılırsin bu karakter meselesi
Soran+1 yılBen sevmek istiyorum bende sevmek istiyorum
- +1 yıl
emin ol sen seversin o sevmez o daha acı sürünürsün benim sevdigim degil beni seveni bulsam düsünmem evlenirim
Soran+1 yılBeni seven vardı inan yetmiyor sevgi zamanla boğuyor
- +1 yıl
ıste ilerde bunun acısını cok agır ödüyceksin sen sev sürün ozaman benim dediklerimi anlıycaksın
Soran+1 yılEvlenmem gerekirse
- +1 yıl
ben sunu biliyorum eger asık olcaksan seveceksen esini sevecen asık olcan yoksa yaramaz tuhaf kısilere asık olup ömrünüzü mahfetmenize deymez
+1 yılNasıl birisin ki anlaşamıyorsun insanlarla. Çok mu beklentin var
015 Yorumla
Soran+1 yılHiç beklentim olmadığı halde bulamadım ya
- +1 yıl
Erkekeler sana nasıl yaklaşıyor peki
Soran+1 yılYaklaşmıyor ki büyük ihtimalle uzaktan çok soğuk itici duruyorum
- +1 yıl
Konuşmak ister misin?
- +1 yıl
Senin bir erkekten beklentin ne
- +1 yıl
Uzaktan neden itici duruyorsun sence?
Soran+1 yılAdam olsun işi gücü olsun ahlaklı olsun biraz da yakışıklı olsun yeter
- +1 yıl
Çok paracı mısındır
- +1 yıl
Sen nasıl birisindir tip olarak ahlak olarak. Baskın karakter mi yoksa itaatkar. Mı
- +1 yıl
Dış görünüşe önem verir misin
Soran+1 yılBen hiç yokluk görmedim
Soran+1 yılDış görünüş uzun boy olmalı tabi biraz da yakışıklı
Soran+1 yılÇok baskın olmasın normal olsun
- +1 yıl
Özelden konuşmak ister misin
- +1 yıl
Ne işle uğraşıyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHemen hemen aynı yaştayız. Bende doğru insanı arıyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılO bizi bulamadı
- +1 yıl
Bizde bulamadık aslınds
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Sağlık olsun kanka 😀
- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılevlenirsin de işte çocuk istersen orada biraz zor ilerki yaşlarda
06 Yorumla
Soran+1 yılÖyle deme ya
- +1 yıl
ama olur da hani zor uğraşırsın dye dedim seni kırmak üzmek değil
Soran+1 yılNiye zor uğraşayım öyle deme zaten iyi değilim anne olmak en büyük hayalim
- +1 yıl
tez zamanda anne olursun inşallah ya.
Soran+1 yılAminnnnn Rabbim bana o duyguyu tattırsın
- +1 yıl
İnşallah
- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
+1 yılYani kötü bir evlilik olacağına hiç olmasın daha iyi. Umarım bulursun aradığın insanı
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle nişan attım ben zaten kötü bir evlilik yapmaktansa evlenmem dedim
- +1 yıl
İyi demişsin. Hayatı zehir etmeye gerek yok😊
- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılBende 24 olacağım benimde karşıma hiç çıkmadı nasip bu işler yapacağım bir şey yok
131 Yorumla- +1 yıl
Bekle çıkar, adim atmayı öğrenin erkeklere
- +1 yıl
Atmıyorum mecbur muyum tek kalmayı tercih ediyorum belki böyle mutluyum 🤣🤨
- +1 yıl
Umarım hic bi zaman evlenemezsin , bak senin iyiliğini istedim , amin de
- +1 yıl
Bunu Allah bilir amin desemde 😅olacak varsa olur hiç canımı sıkmıyorum zaten küçükte duruyorum kimse de evlen demez
- +1 yıl
Istediğin kadar küçük dur , yaş ilerleyince kızların zamanı geçiyor, erkekler her zaman daha gencini bulur veya ister hele ki varlikliysada alır, klasik bakire tripleri
- +1 yıl
Offf saçma sapan şeyler bunlar her şey vaktini bekler olursa olur olmazsa olmaz zorla mı oldurayım evliliği kaldırabilen insanlar yapsın bana henüz vakit var
- +1 yıl
Aynen evlenme boş ver, dediğim gibi tek takıl ömür boyu
- +1 yıl
Ne kadar ömrüm var onu bile bilmiyorum geleceği düşünüp niye karalar bağlayayım belki yarın ölüyorum nereden bileyim ben
- +1 yıl
Sen bilirsin
- +1 yıl
Kısacık ömrüm var onu da ağlayayım mı vay yaşım geçince kimse beni almaz diye herkesin kendi hayatı
- +1 yıl
Tamam saygı değer bakire hanım 👍🏻
- +1 yıl
Tamam herşeye karışan beyefendi
- +1 yıl
Ne yapim 😏gece gece sıkıldım
- +1 yıl
Bakirelik bir tercihtir olmamakta bir tercihtir evlenmeyi istemekte bir tercih istememekte bir tercih bunlar insanların kendi hayatındaki tercihleridir özgür ve hür iradeleridir ve karışılması hoş değil tavsiye edersin sadece
- +1 yıl
Tavsiye verdim iste bakire kalma seviş geç, farklı tatlar dene
- +1 yıl
Güzel tavsiyeni verdin bende nasıl mutlu isem öyle kalmayı tercih ediyorum saygı duyulması gerekir insanları ötekileştirmek olmaz her insan özeldir
- +1 yıl
Bakire sevmem , evliliğe karşıyım, piyasada bakireler azalmali
- +1 yıl
Yahu bakire olmayanda evlenebilir zaten onla alakası ne
- +1 yıl
Diyorum ki iste boş ver sen kalma bakire , bak kendin diyorsun yine evlenirsin alır illa biri seni şimdi 😛sevişmeye bak
- +1 yıl
Sen bol bol seviş ben böyle iyiyim bu piyasaya direniyorum
- +1 yıl
Mezara mi goturceksin hayirdir deliğini , banyodan banyoya görüyorsun anca onu sabunlarken😏
- +1 yıl
Sen taktın bana batıyor herhalde 😄 sana ben sevişme demiyorum bol bol seviş öyle mutluysan öyle yaşa
- +1 yıl
Tamamda yavrum hic bakire ile yapmadım, bunun tadını merak ediyorum 😋
- +1 yıl
Hem bakirelere kız hem merak et tatlı dil seni itiraf ettirdi 🤣
- +1 yıl
Tamam işte bakire kalma ki tadına bakayım 😂😅
- +1 yıl
Başkasının bol bol bak her gün başka birini bul hatta öyle bak 🤨🥴
- +1 yıl
Iyi be cadı aman , seninki çürüsün😏 türbanlı misin sen
- +1 yıl
Aynen çürümüş iyi olur yoo türbanlı değilim
- +1 yıl
Inatçı, bursaya gel ben sana iskender yedireyim sende bana onu 🤣😂😅😂😂😅
- +1 yıl
Yine mi Bursa çok bursalı var kendi başını ye sen
- +1 yıl
Nerde var çok? Sen nerdesin bi dm den yazsana müslüman
Aşk İlişkileri konusunda 775 cevap paylaştı. Bunalıma girmişsin. Psikolojik destek almalı gerekirse ilaç kullanmalısın. İyi gelecektir.
02 Yorumla
Soran+1 yılİlaç iyi gelmiyor onu kullandım
- Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılKendine biraz zaman ver zaman ve süreç içerisinde olacak….
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Aman boş ver olanların başı göğe mi ermiş takma ne varsa onu yaşarsın
00 Yorumla
+1 yılValla bende bulamadım yapacak bir şey yok. Kadınlar çok seçici olunca evde kalmaları normal.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayatının geri kalanına bak aşk dışında düzgün mu. Onları değiştirmeye düzeltmeye uğraş aşk gelir elbet
10 Yorumla bir şey sorsam olur mu meraknettiğim nişanlılık sürecinde özel yazmrmsın
00 Yorumlaakli başında insanlar akli başında insanları zor buluyor bütün mesele bu
00 Yorumlakendini oldurme konusunh gec sna abisey olmasin mutlulu oluruz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBulursun merak etme Allah kimseyi yanlız öldürmiypr
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. Nişan atan kadınlara kötü gözle bakıyoruz lütfen kimseyle evlenme mutlu olmaya hakkın yok çünkü
01 Yorumla
Soran+1 yılNe gözle bakıyorsunuz pardon?
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen senden beterim haline şükret hayırlısı olsun hakkında
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle dedin
Cevap sahibi+1 yıl33 yaşındayım ne mesleğim var ne sevgilim ne de evlenebildim
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlmuyorsa zorlama ver gitsin birilerine mahrum kalma
02 Yorumla
Soran+1 yılBoş yapma
Cevap sahibi+1 yılTamam teyze
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBelki o insan daha karşına çıkmamıştır
Bakarsın bir anda hayatın değişir08 Yorumla
Soran+1 yılTek inancım bu zaten
- +1 yıl
Kriterleriniz nedir peki
Soran+1 yılAllah korkusu olsun görsel olarak bana uyusun çünkü ben görsel olarak oldukça iyim mesleği veya düzgün bir işi olsun
- +1 yıl
Görselden kastın vücut yapısı ve kilo mu?
Soran+1 yılEvet tabi oda ve yüz güzelliği
- +1 yıl
Anladım
Peki sizinle takipkeşip dm den iletişime geçebilir miyiz
Soran+1 yılNe için peki
- +1 yıl
Kaliteli ve seviyeli sohbet için elbette
+1 yılBakirenin tekisin bu çok belli , illa seks evlenince mi olacak , bi bitmedi bu kızların evlilik merakı, amaç farklı igreniyormus ne yapsın erkekler seks olmasa kızları
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDuzgun erkek secseydin sende cok kolay hayatiniz cook
00 Yorumla
+1 yılaynı kafadanız vallahi. aynı kafadan derken düğün nişan merasim vs sevmiyorum ben özgürlüğüme düşkün bir insanım bana müdahale edilmesini hiç sevmem kısıtlanmayı hiç sevmem
03 Yorumla- +1 yıl
Bende evlenmeyi istiyorum ama evlenenedim maddi yönden değil yok çeyiz niam düğün merasimi vs istiyorlar ben böyle şeye hiç gelemem düpn nişan ortamı beni geriyor
- +1 yıl
yahu iki seven insan nikah vs yeterli gelinlik giyecek bende damatlık küçük bir merasim olur aile arasında ama akrabası vs vs dolup taşıyor
- +1 yıl
kasıyor beni bu ortamlar ben abimin düğünü oldu gitmedim abim anlıyordu sonradan gittim hayırlafık
- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer