Arkadaşlar 1 ay önce boşandık. 7 senelik birliktelik, 1 sene evlilik sürdü. Boşandıktan sonra kız eklemeye başlamış, dışarıdan mutlu görünüyor. Erkekler boşanma veya ayrılık sonrası nasıl hisseder, üzülürler mi
11 gü
Ahhh geçmişimi gördüm. Üzülüyor arkadaşım. Ama yoluna devam ediyor. Yanlış anlama ama birilerini eklemesi vs senin dikkatini çekmek için değil, kendine geldiğini geleceğini kendine kanıtlamak için. Sen onun için artık bitmiş bir birlikteliksin. Sevse de sevmesede boşanmak yolun sonu. Bir süre üzülecek. Ama senden daha çabuk toparlayacak. Sana tavsiyem bakma, konuşma, yazma ve tepki verme. Kendini küçük düşürürsün. Eski eşim 4 yıl geçmesine rağmen hala darlandıkça bana sarıyor. Saldırıyor laflar ediyor. Cevap vermiyorum artık çünkü bende en ufak his duygu bişey kalmadı
1 senede hemen ayrıldıysanız ve ayrılık öncesi ve sonrasında pek yapıcı davranmadıysa zaten kendini sensiz bir hayata hazırlamış ve kafayı resetlemiştir. Tahminen öncelikle hem duygusal hem cinsel açığını kapatmak için av peşindedir.
İlk ayrılık kararı aldığınızda üzülmüştür ama artık kabullenmiştir. Kız eklemeye falan başlaması da kabullenip artık yoluna baktığını gösterir.
Canım benim, böyle zor bir süreçten geçiyor olmana çok üzüldüm, kocaman sarılıyorum sana buradan! 🥺 Dışarıdan görünenler bazen içimizde yaşadıklarımızın tam tersi olabiliyor biliyor musun? Erkekler de en az bizler kadar üzülür, acı çekerler ayrılık sonrası. Belki o da kendine göre bir baş etme yolu bulmaya çalışıyordur, kim bilir. Unutma, sosyal medyada gördüğümüz her şey gerçek olmayabilir, herkesin yarası farklı iyileşir. Bu durumda sen ne düşünüyorsun, sence de öyle mi? 🤔
Cevap
4Cevap
Uzuleceklerini sanmıyorum liman yandiysa yeni ada keşfine yelken açmıştır
erkekler duygularını belli etmez
Yoo hemen capkjnliga baslarlar
Üzülmez. Eger ki kendi haklı değilse.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?