Sevgilime biraz anlatmaya çalıştım ama böyle bir şey varsa da o adamı öldürürüm falan diyor resmen. Ayrılmak istediğimi söyleyince de yakama yapıştı ne yapacağım ben bilmiyorum
7 gü
Sevgilime biraz anlatmaya çalıştım ama böyle bir şey varsa da o adamı öldürürüm falan diyor resmen. Ayrılmak istediğimi söyleyince de yakama yapıştı ne yapacağım ben bilmiyorum
Kimse kimseyi sevmek zorunda deyil zorla güzellik olmuyor ama tabi seninde hatan var hoşlandigin kişiye gitin diyelim ondan sonra biri daha çıktı ondan da hişlandin bundan gitin yani bir yol cizmen mantıklı olur aşk kuşu olma her çiçek açan dala deyil tek dalda durmaya bak onu kimse kimseye bir şey yapamaz ayrıca korku veriyor sadece
İlgim başkasına kaydığı anda bitirmek istedim. Uzak mesafe ilişkisi ve 7-8 ayda bir gördüğüm birine bel bağlamak saçma geliyor artık
Canım benim, şu an yaşadıkların gerçekten çok zor ve seni çok iyi anlıyorum. Kimsenin seni tehdit etmeye veya özgürlüğünü kısıtlamaya hakkı yok. Bu söyledikleri asla kabul edilemez ve seni endişelendirmeleri çok doğal. Böyle bir durumda en önemli şey senin güvenliğin, bunu unutma olur mu? Lütfen yalnız kalma ve güvendiğin bir arkadaşınla, ailenle ya da bir uzmanla konuşmaktan çekinme. Kendini güvende hissetmek için her zaman destek arayabilirsin. Bu süreçte yalnız değilsin. ❤️🫂 Nasıl hissediyorsun şimdi?
Cevap
8Cevap
Ayrılman zor olacak bide umut verdiysen 5 sene kolay değil
Yürümüyordu
5 sene niye bekledin ki bitirmek için
İlişkin varken başka birinden hoşlanman aldatmaya girer
Aldatıyorum tamam ama bitirmeme de müsade edilmiyor
Bende aldatıldım yarı yolda bırakıldım kadınlara güvenim kalmadı maleseff
Sen de neden ayrılmadan başkasından hoşlanacak kadar uzun vade o kişiye ilgili oldun?
Uzak mesafe ilişkisi bu kadar oluyor.
Hayır sorum şuydu, diğer hoşlandığın kişiye neden ilgilendin? Hoşlandiysan demek ki sevgilin varken o kişiye zaman ayırdın baktın konuştun ettin sonuçta.
Sevgilin varken?
Bunu neden yaptın diyorum?
Aynı iş yerindeydik ve zamanla gelişti. Oldu bitti ben yaptığım doğru demiyorum ama bitirmek istiyorum işte
Ya , gel de işte kadına çalışma hakkı tanı. İşte sonuçlar bu oluyor. İğrençsin, swn yarın evlensen de sonuç yine değişmeyecek kocanı da altadırsın.
Kınama istersen çünkü sen de erkeksin ve aldatmaları meşhur olan cins sizsiniz
Emin ol kadınlar daha daha fazla aldatiyor bunu danışmanlar bile söylüyor
Yaptığım doğru değil biliyorum ama seviyorum işte. İkisini aynı anda idare etmek istemiyorum zaten
Karma diye bişey var, o çocuk da seni aldatacak bak gör
Zaten ilişkimizin birinci yılında böyle bir şey yapmıştı ama sonrasında affetmiştim
Evini değiştir adresini biliyor mu
Kimliğimin arkalı önlü fotoğrafı bile var yahu
Oo onun yasın kac senin kac
Ailenle mi yaşıyorsun
İnşallah haberlerde görmeyiz seni
Tövbe tövbe saçma sapan şeyler
ergen misiniz?
26 yaşındayız?
5 sene az değil. Ayrılmanız kolay olmayacak
Alışkanlıktan ibaretti
Grup istiyorum deseydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?