İnsanlar halen daha benim neden sevgilim yok diye sorguluyor mu?

Yahu çok basit kaç defa söyleyeceğim; tipin veya boyun kötü o yüzden tabii ki. Kızlar %100 olarak tipe ve boya bakarak genetiğe bakarak partnerini seçer, bu kadar basit. Kızlar, seni doğuştan gelen ve seçemediğin özellikler ile yargılarlar ve ona göre seni, arkadaş veya sevgili kategorisine koyarlar. Yani bunu bir türlü anlatamadım, hâlâ özgüven, ağzı laf yapan veya para kolpasını yapanlar var. Gidin yakışıklı ve uzun boylu erkeklere nasıl davrandıklarını gözlemleyin, ne demek istediğimi anlarsınız.
İnsanlar halen daha benim neden sevgilim yok diye sorguluyor mu?
Cevapla