Sevgilisi olmayanlar, neden sevgilim yok diye soranlar artık yetmez mi?

ya arkadaşlar sevgilisi olmayan ve duruma üzülenler size sesleniyorum bu işler kısmet işi ne yapayım diye sorarak nasıl bulurum diye sorarak aşık olunmaz.. artık bunu anlayın rica ediyorum :) bence yeterli yani bu sorular artık son verilsin diyorum sizler ne diyorsunuz bu konuda acaba ? :):)
Sevgilisi olmayanlar, neden sevgilim yok diye soranlar artık yetmez mi?
Cevapla