Aşık olmayı beklerken ya hiç aşık olmazsak diye düşünüyor musunuz?

Ben düşünüyorum, güzel olduğumu söylüyorlar ben de kendimi beğeniyorum ama gerçekten aşık olacağım birine denk gelmiyorum. Sosyal medyada tanışmak istemiyorum kimseyle normal hayatta da istediğim şeyler olmuyor. Küçükken yakışıklı karizmatik abiler vardı şimdi yok. Birini beğensem bile hemen itiyor bir şekilde flört bile etmeden soğuyorum.
Güncellemeler
13 gü
Erkekler size sormuyorum zaten
Aşık olmayı beklerken ya hiç aşık olmazsak diye düşünüyor musunuz?
Cevapla