“Yoksa” kelimesini atalım oradan 😃
Aşkı beklemeli miyiz yoksa aşk zamanı geldiğinde bizi bulur mu?
“Yoksa” kelimesini atalım oradan 😃

Nasıl olucak mesela gökten mi düşecek yoksa yanlışlıkla çarpışacak mısınız? 😀
Yani aşkı beklemek havadan para gelmesini beklemek ile aynı 😀 bunun nedeni ise çok açık insanlardaki iletişim problemi yani insanların birbirini tanıması sadece eğitim veya iş gibi yerlerden ya da bir aracı vasıtası ile oluyor önce kendinize şu soruyu sorun ne kadar insan tanıyorum çevrem ne kadar geniş ve tanıdığım insanları nerden ve nasıl tanıdım?
Nedense ilginçtir ki ben sokakta ya da otobüste giderken hep yaşlı insanları tanıdım onlarla muhabbet ettim çünkü genç nesil adeta robotlaşmıştı yani şu an ki nesil adeta sosyal medyanın bir parçası haline geldi.
İnsanlar için önemli olan Sosyal medya yani İnstagram hesapları adeta bir modern kimlik halini aldı insanlar için oradaki profilin takipçilerin ve fotoğrafların önemli gerçekte kim olduğun önemli değil durum maalesef böyle.
Tebrikler yaş 21 ama tecrübe 35 lik 😀
Çünkü Akıl yaşta değil baştadır 😀
Kim kaybetmiş biz bulalım arasanda bulamazsın anlık birşey ummadığın bir anda çıkar karşına yakalar seni 😄
Nöbete devam gardaş 😃
Ah bir cigara yakasım geldi bunun şerefine 😃
Mentollü parliament yak nasıl canım istedi be 😃
Yaa o da seni bekliyorsa :D bu işler kısmet işi bir bakmisin o tam karşında :)
Yani hareket etmeli yallahhh 😃
30 yıldır bekliyorum bulmuyor, boşuna bekleme yapmayın😄
Cevap
86Cevap
O nasılsa çıkar gelir bir yerlerden gadası
Aranmaz da bulunmaz da. O seni bulur. Sen farketmezsin görmezsin. O seni görür. Sen sadece akıntıya kapılıp gidersin. Ne ara olur hiç anlamazsın. Bir an bakmışsın ki okyanustasın kaybolmuşsun. Bir an bakmışsın ki o da kaybolmuş ve ellerini tutmuş beraber yeni sular yeni topraklar keşfindesiniz. Aşk beklemediğin anda beklemediğin yerde gelir. Onun için aramayı bırak hayatını yaşamaya bak çünkü sen ne kadar geciktirirsen hayatını yaşamayı o kadar uzatırsın aşkın yolunu
Aşk Aşk aranarak bulunacak bir şey değil Hiç beklemediğin anda içinde bulursun kendini, hiç ihtiyacın yokken. Hiç Bitmesin derken de bir bakmışsın bitmiş
İki ucu pohlu değnek yaşasın 23 Nisan 😃
Cümlemizin inşallah 😃
Tam olarak anlatımı bozan "yoksa" değil de, "beklemeli miyiz?" olmuş..
"aramalı mıyız?" şeklinde sorulsa anlatım bozukluğu zuhur etmemiş olurdu. 👋😉🤗
Soruya gelelim 😅😅
Aşk zaten gönüllerde varolan gayet yoğun bir duygu olup, şimşeklerin çakması ve yıldırımların atması gibi olayları gerçekleştirecek "maşuk" aranmalı..
Sen aramadan da, belki de bir zamanlar farkında bile olmadan kaldırımda yanından geçen birisi seni "maşuk" olarak bulacaktır.
Hulâsa; sabırlı isen beklersin; değilsen, ararsın..! 👋
Peki öğretmenim teşekkürler 😃
Ben teşekkür ederim, konu Türkçe olunca, her zaman 😉👋
Bulur bulmaz diyeceğim kelimeler şunlar olacak..
Her gece en tatlı yerinde uykumuzu bölen aynı bebek çığlığı olsun.
Ve bir ömrü tüketip geriye baktığımda;
Bana yaşattığın en büyük stres, bir doğumhane kapısı önünde kızımızı beklemek olsun.
Aşık olmak güzel bir duygu.. O bulur herhalde 🤣
Aşkı ihtiyacı olanlar bulsun, benim ruhum 90 yaşın da🙂
Naptın be abi 😃
Ruhu yaşlandırmak da dinç tutmak da insanın kendi elinde değil midir? 😊
Haklısın 😊
Aşk bir sarhoşluktur.
bir 70 lik de aynı işi görür. Beklemeyin gidin alın
Taktın sarhoşluğa rakıya he 😃
Ben içemiyorum cırcır yapıyor. Bari aşkın ızdırabını çekmek isteyenler içsin 🤣😃
Niye ızdırap çekiyorlar yaşasınlar aşklarını karışma kimseye 😃
Elleşmiyorum. Görsünler ebelerini 😄
Sen zamanında iyi görmüşün demekki 😃
Nickimi bidaha oku
Ahh bu kizlar
okudum ne oldu şimdi 😃
Acıların Emrahıyım
😟😟 yak sigara
Bitti
Ben aşkı 19 yaşında bulup kaybettim ve 28 oldum gene buldum herhalde 37 yaşında evlenirim baksana 1. basamakta sayılar birer artarken 2. basamakta rakamlar düşüşte😂😂🤣🤣🤣
Nasıl ama yorumum
Aşık olmaktan korkuyorum. Sağlıklı kararlar vermiyorum. Çünkü bulutlarda geziyorum. Sonunda acı çeken ben oluyorum. Mümkünse uzak dursun benden. 😓
Önce insan kendisini sevmeli aşık olmalı.. sağlıklı kararlar vermek için kendimizi sağlıklı hissetmeliyiz.. ve aşktan korkup kendimizi sıkmak yerine kontrolü biraz bırakmalıyız
Kendimi seviyorum. Kendime aşığım hatta. Ama aşık olup kendimi kaybedecek kadar çok sevip de yanlış kararlar vermek istemiyorum. 😓
O zaman aşkın tadına varamazsın aşk korkaklığı sevmez.
Zarar görmekten iyidir her türlü.
Beklemek ile bizi bulur kısmı aynı sayılır 😇 ama dersen ki AŞKı kovalayalım mı, yoksa zaten o bizi bulur kovalamayalım. Bekle ansızın nerede karşına çıkacağını bilemiyorsun
Erkeklerin peşinden koşan kız olmak istemiyorsan bekle o seni bulur. Tabi odanda 7 24 oturup bekleme çık dışarı gez toz
😃😃😃
ikisinin arasında ki temel fark nedir? ben goremedim? ikisinde de bekleyeceksin yani kır dizini bekle 😂
Bnim aşktan yana bir arayışım olmadı hiç bir zaman. Bir arayış icine düşmedim. Aşk kendisi bulur zaten her şey olacağına varır.
bir bakmisin ben seni görüp aşık olmuşum 😍
😱😱😱Ne Oldu
Dolmuşun kırık kapısından üzerime soğuk hava esince aşkı düşünemiyorum.
Sadece beklerken bulacağına inanmıyorum izin vermek de gerek...
Çok sinsi bir yöntemim var tıka basa aşkla boğuluyorum dsfkjkl
Aşkın seni bulası varsa zamanı gelince kendiliğinden oluverir zaten. Ama yoksa o kendini belli eder zaten bir bakmışsın mantık evliliği yapmışsın.
bence güzel soru öncvelikle
aşkı arıyorum ben kızlar bekliyolar galiba bende arayan oluyorum yani saçımda bir beyaz var
Gelsin o beni bulsun elimi kıpırdatcak halim yok 😀
Çok beklersin 😃
Benim kaçırcağım bişey yok beklerim😀
Zamanı geldiğinde o seni bulur ama onun için de sonuna kadar yani onun senin kalbine düşeceği güne kadar beklemelisin
Aman aman korkayrim aşktan isteyen bulsun isteyen beklesin 😂
Aramadığım hatta uzak dursun benden dediğim an çıktı karşıma mesela.
Ya sonuç?
Sonuç güzel bir birliktelik. Kaçmamak gerekiyormuş bazen😁
Hadi iyisin 😅
Böyle birini bulana kadar belemeye devam.
Mümkünse gelmesin. Gelirse de bulduğu yerde olmayacağım c:
Yöntemim yok
Cunku aşk zamanı degil
Gözümde de yok
Yine gizliyiz 😃
Sen görünüyon da noluyoDDD
Haklısın 😃
Hep haklıyım hıh D
Sen benim aşkı ararken bulduğum değil, hiç aklımda yokken aşık olduğumsun diye bir söz vardı tabi öyle oturduğun yerde aşkın gelmesini beklemek de aptallık gibi.. 😄
Aşkı bulma yöntemi ne oluyor? Aşk bulunmaz. Aşk yaşanır, ve ne zamanı vardır ne de yeri.
Beklemek lazım biraz.
Bizim sevdiğimizden çok bizi seven insanlara şans vermeliyiz 😊
Hiç beklemediğin anda çıkar karşına. Çünkü herşeyini bir zamanı vardır...
Bekleme ile olmuyor bu işler uyanık olmak, doğru yerde doğru hamle şart.
Aşkı arayınca bulunmaz, o ummadığın anda gelir bulur seni. Elimizde değil ki.
Beklesen de zamanı geldiğinde gelecek yani her türlü kendi bildiği mesele
Valla bekliyoruz gelir herhalde gelmezsede gelmesin amagn
Hiç biryöntenme baş vurmuyorum zaten olursa bir gün bni bulur ☺
Nasibini araman gerekiyor derim ben )) etrafına demen gerekiyor ))
Aşkı aramayın, beklemeyin de, sizi bulmasını da istemeyin. Hatta uzak durun kaçın. çünkü eğer işler doğru gitmezse gerçek aşk hayatınıza son da verebilir.
Bulur bulur ummadığın zamanda gelir iliklerine kadar hissedersin
zamani geldiginde bizi bulacagini umuyorum biz arayinca gelmiyor
Ben kendiliğinden geleceğine inanmıyorum. Kızlar için belki olabilir ama erkekler için sanmıyorum
Aramaliyiz 🌷🌷🌷
Bulup cijartmaliyiz 😙😙😙❤❤❤🌺🌺🌺
Ne beklersin ne zamani gelince seni bulur..
Olmadik yerde olmadik zamanda cikar karsina..:/
O seni bulur bu soruyu nasıl bulup cevapladıysam aşk- ta seni bulur merak etme
Ben bekliyorum arıyorum ama ne buldum ne o beni buldu.
Önyargı ve ego olduğu sürece imkansız aşkı bulmanız... bunlar olmasın yoluna kırmızı halı döşerim..
Aşk seni bulmaz sen madenci gibi aşkı ararsın sonra en şerreefsizine kanarsın en sonda herşey bombok olur
ben deliyi bekliyorum, he dese uçarak giderim yanına
hep ben aradım ama artık yoruldum. yeminle artık kafamı kaldırıp birine bakmıyorum bile o kadar yorgunum. aşk beni bulsun artık
Bu zamana kadar bekledik gene bekleyelim belki bir gün bizide bulur 😁😁
Ben hep doğru kişi, doğru yer, doğru zaman üçlemesine inandım.
Sen koşar koşar yakalayamazsın, o gelır senı bulur bu kez kaçamazsın aşk böyle bişi ♥️
Bulana kadar aramalıyız yolda düşüp kalkmalıyız ki aşk kapıya geldiğinde kıymet bilelim (:
Beklersek gelmez O yüzden o bizi doğru zaman geldiğinde bulur
ikiside deģil o kız serenay sarikayamı
Değil 😃
ama benziyor
Eee iyi de ikiside aynı kapıya çıkmıyor mu?
İlk fark eden kişi çaktırma 😃
Detaya odaklan 😃
Sessiz konuş duyacaklar 😝
Duyduk bile 😂😂
Bak işte duyanlar duydu😃
Duyulması için adres belli değil mi 😉😂
Evden dışarı çıkmayı bırak yataktan çıkmıyorum bekliyorum ama nasıl bulacak beni şimdi ☺️ sosyal medya mı? En iyisi komşu teyzelere ayy çok hamaratım imajı verip kapının çalmasını beklemek 😂
Ondan kaçmalıyız bence, eğer Green Lantern olsaydım irademle aşka karşı koyabilirdim.
Evde kalırsın evde yaş geçtik den sonrada bulduğun da aşk değil sevgi bile bulamazsın ya da hiç bulamazsın buda bir ihtimal
Mükemmel sohbetimle bir avci misali avimi buyuleyip kendime baglama sonra çıkıyoruz zaten
Bir anda ortaya çıktığı için beklemeliyiz ancak sürekli beklemek de olmaz.
zamanı geldiğinde kendi bulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar