Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?

Günlerce yazmıyordu, daha önce de ilgisizliği yüzünden ayrıldım, geldi, daha uzaklaştı, anlamadığım; ben mi abartıyorum, o yazmasa ben mi yazmalıyım, kendimi suçluyorum sürekli ama bana tamamen bahane uyduruyor. Barışma öncesi geldiğindeki ss'ler ve sonraki ss'ler, barıştıktan sonra iki gün yazmadı, yine ben yazmıştım, o sığmadı atamadım. Sizce ben haklı mıyım bitirmekte, siz nasıl davranırdınız?

Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Sevgilim günlerce yazmayınca ben mi abartıyorum, yoksa ilişkiyi bitirmekte haklı mıyım?
Cevapla