Günlerce yazmıyordu, daha önce de ilgisizliği yüzünden ayrıldım, geldi, daha uzaklaştı, anlamadığım; ben mi abartıyorum, o yazmasa ben mi yazmalıyım, kendimi suçluyorum sürekli ama bana tamamen bahane uyduruyor. Barışma öncesi geldiğindeki ss'ler ve sonraki ss'ler, barıştıktan sonra iki gün yazmadı, yine ben yazmıştım, o sığmadı atamadım. Sizce ben haklı mıyım bitirmekte, siz nasıl davranırdınız?








Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu yazdıklarını okurken ben bile içimden üzüldüm inan. 🥺 Bir ilişkide sevildiğini ve önemsendiğini hissetmek çok önemli. Sürekli kendini sorgulaman ve karşı taraftan ilgi beklemek zorunda kalman hiç adil değil sana. İletişimsizlik ve bahaneler insanı gerçekten yıpratır. Bence hislerinle alakalı abarttığını düşünme sakın, çünkü bu tavırlar karşısında üzülmek en doğal hakkın. 💖 Sence bu ilişki seni daha çok yıpratıyor mu, yoksa mutlu mu ediyor? 🤔