Sevgilim ilişkimizin geleceği yok diye ayrıldı. Yazmalı mıyım?

Sevgilim bizden evlilik olmaz diye ayrıldı. Sebebi ayrı ülkelerde yaşamamız ve ikimizde ülkeyi değiştirmek istemiyoruz. Bu yüzden ayrıldı benden ve heryerden sildi. şu an çok özlüyorum evlilik hayallerim vardi okadar planlar vardi. Yazsam mi yazmasam mi bilemedim. Çok üzülüyorum
Sevgilim ilişkimizin geleceği yok diye ayrıldı. Yazmalı mıyım?
Cevapla