Sevgilimle ayrıldık, aldatma gibi şeyler yoktu. Kavgalarımız yormuş ve ayrıldı. Yazmak istiyorum, yazmalı mıyım?

1, 5 yıllık sevgilimle ayrıldık. Aldatma, ihanet ya da söverek ayrılmak gibi şeyler olmadı. Birbirimizi gerçekten sevdik. Bazen cok kavga ederdik ve bu onu yormuş. Bu yüzden ayrıldı benden. 2 hafta olmak üzere ayrılalı. Ben onu çok özlüyorum ve seviyorum dayanılır bir hal degil. Ona belki son kez yazmak istiyorum. Soracaklarım söyleyeceklerim var. Yazmazsam pişman olacağımı biliyorum. Arkadaşlarım onun beni istemediğini ve sevgisinin bittiğini söylüyorlar ama benim bir yanım buna inanmıyor. Yazmalı mıyım?

Sevgilimle ayrıldık, aldatma gibi şeyler yoktu. Kavgalarımız yormuş ve ayrıldı. Yazmak istiyorum, yazmalı mıyım?
Cevapla