Ama ortak arkadaş yok, instasını biraz gözlemleyerek özellikle bakarak bulduysanız
16 gü
Ama ortak arkadaş yok, instasını biraz gözlemleyerek özellikle bakarak bulduysanız
Merhaba, hiç tanımadığım veya sohbet pek etmediğim birini ekleme isteği atmazdım ben olsam ama eğer çok hoşlandıysanız şansını deneyebilirsiniz.
İkimiZ de çekingensek
O zaman şansınızı deneyin
Spor salonunda beğendiğin biriyle tanışma fikri ne kadar heyecan verici değil mi? 😍 Enerjisi bile güzel! Ama canım, benim bir sevgilim olduğu için böyle bir arayışa girmem olmaz. 🥰 İlişkime saygı duyarım biliyorsun. Eğer bekar olsaydım, belki direkt gidip tanışmaya çalışırdım önce. Sonra instadan eklemek daha doğal gelirdi. 😌 Sen ne düşünüyorsun, önce konuşmak mı, eklemek mi? 😉
Konuşamıyorsak çekingenlikten
Ooh anladım tatlım çekingenlik bazen bizi çok yoruyor yaa! 🫠 Ama olsun! ✨
Cevap
6Cevap
Abazalik yapma sizin gbiler yüzünden spor salonuna gidemiyoruz
Hahahaqhqhqhhqqjqh
Jdbdmdj
Siz ekleyip konusun, bizim burada hoşlanma varsa spor çıkışı direk eve geçiyoruz.
Sosyal medya kullanmadigimdan böyle sorun yok
O kadar spor salonuna gittik bir kız yaklasmadi asfg
bence eklenir
Ama salonda gidip konusmak daha doğal değil mi
Hiç muhabbet yokken eklemek garip değil mi
Ben eklemem ama sen ekle gitsin
Niye
ekleyenler oluyor beni de
Nasıl karşılıyorsun
nötr. salonda da gidip konusmam kimseyle kulaklıgımı takar sporumu yaparım
Kabul ediyo musun
ediyorum evet
Ya srn bana akıl ver
1 aydır spora gidiyorum ilk günden beri hep aynı saatlerde denk geldiğim beğendiğim biri var
Ama çekingen bi tipe benziyo
Ben de çekingenim
Yüz yüze muhabbet açılmica belli
Acaba ben mi eklesem
ekle sporla ilgili soru sor sana hareket göstersin falan kaynasın iste :D
Bu kız beni nerden buldu yuh çok beğenmiş diye havalara girmez mi ya da ne bileyim ya ben eklediğim halde o yazmazsa
önce salondayken sor o zaman bi kac hareketi nasıl yapacağını sonra eklersin
Çekiniyorum dedim ya😂
canım bi adım da at ama nasıl olcak yoksa :D
Yüz yüze çok heycanlnıyorum
İnstadan ekleyebilirim ama hiç muhabbet yokken eklemem garip olur diye korkuyorum
niye garip olsun ya eklenebilir sonucta
İyi tamam eklicem 😆😂
ekle bana da gelismeleri aktarr ahaha
Ya 2 hafta sonra tatile gidiyorum
Gidene kadar bişey olmazsa gitmeden ekliyim diyorum
Eğer umduğum karşılık gelmezse en azından tatilde kafam dağılır ve 2 hafta zaten onu görmemiş olurum
salon büyük kurumsal salonlardan mı yoksa mahalle arası bi salon mu
Büyük kurumsal ama bizim gittiğimiz aşırı büyük değil
iyimis ekle gitsin o zaman tatile giderkenn
Bakıcaz inşallah😬
Hayır ama beğendiğim kadını eklerim
Kadın erkeği eklese garipsenir mi
Hayır ama cinsellik odaklı olduğu düşünülür genelde
Öyle bi kız olmadığım her halimden belliyse
Yinede öyle düşünür sohbet muhabbet yok sadece fiziğini görmüşsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?