Evet arkadaşlar soru açık sporcu erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yıl25 senedir spor yapıyorum ve tescillenmis bir sonuc olarak sunu söyleyebilirim ki yarismacilar haric duzenli agirlik çalışan kadin ya da erkek kesinlikle karsi cins icin cekicidir Aksini idda edende kesinlikle özgüven eksikliği vardir
21 Yorumla
Soran+1 yılçok doğru söyluyorsun.. müsabık olmadıgım halde buna bıle bayanlar aşırı dıyor bende bunu anlamış degılım
En İyi Cevaplar
Boşverelim bu çekicilik mevzunu yok çok iri oluncab itici duruyormuş prof bb yapanlar çok egoist oluyor adamların karı kız umrunda değil adam vucüduna odaklanıyor nasıl daha fazla hacim alabilirim diye.
21 Yorumla
Soran+1 yılproflar bu işe hayatlarını adamışlar zaten en başta steroid kullanarak.. başka türlü mr olymipa sahnesine çıkamazlar aşk meşk aynen dedıgın gıbı umurlarında değildir.. zaten bakıldıgında bir çoğu bekar yaşarlar bunun bır sebebi ise evlilik stresi arttırabilir buda testastoron hormonunu olumsuz etkiliyor. arnold bile yarışmaya hazırlanırken babasının cenazesıne gıtmemiştir.. prof olmak bambaşka bir dünyadır.
Gizli Üye(30-35)+1 yılşişme balon gibi olmadığı sürece tabi göbeksiz ve fit erkek her zaman çekicidir bence..
321 Yorumla
Soran+1 yılçekici gelmesi sağlıklı oldugunun bir göstergesi olabilirmi sence?
Cevap sahibi+1 yıltabiki sonuçta spor sayesinde o çekiciliği elde ediyor ve bu da dolaylı yoldan sağlıklı bir yaşam sürdüğünü gösterir..
Soran+1 yılevet çok doğru:) düşünsene eşin sporcu oldugunu hem saglıklı hem kendıne özen gösteren hemde gec yaşlanan biri olur.)
Cevap sahibi+1 yıleğer aynı durumda bende onunla denk gideceksem elbet eşimin bu şekil olmasını isterim ama ben yaşlanırken kırışırken o çekici kalırsa sıkıntı işte:) işi esprisi ama dediğin gibi olmasını isterdim tabi..
Soran+1 yılozaman sende spor yapmalısın:)) hadi bakalım:D
Cevap sahibi+1 yılböyle bir eşim olursa tabiki kendimi jöle gibi salmam :)
Soran+1 yılhaha.. yanii sonra demesinler şuna bak birde eşine bak taş gibi :D
Cevap sahibi+1 yılyani elimden kaçırmak istemem gül gibi sevdiceğimi:)
Soran+1 yılhahaha:)) ozaman koşşuya hadi bakim
Cevap sahibi+1 yılayıpsın her sabah yapıyorum zaten sorun yok yani:)
Soran+1 yılpek inandırıcı olmadı ama neyse hadi:DD
Cevap sahibi+1 yılne yapıyım koşarken video mu çekip sana mı göndereyim inandırmak için sportmen kişilik :)
Soran+1 yılmümkünse olabilir:)) bakayım nasıl koşuyorsun :P
Cevap sahibi+1 yılgel beraber koşalım daha net görürsün hem :P
Soran+1 yılolur koşalım:))
Cevap sahibi+1 yıleyvallah uyar bana da ama şehir farklı be sporcu arkadaşım :)
Soran+1 yıloda olur önce bir arkadaş olalım.. ama sen gizlisin.)
Cevap sahibi+1 yılgizli olmak iyidir ben seni bulurum merak etme:P
Soran+1 yılnasıl bulucan:)
Cevap sahibi+1 yılburdan mesaj atarım anlamında dedim yoksa ev adresini bulacak değilim :P
Soran+1 yıltamam tamam :D bekliyorum:)
+1 yılEvet çekiciler. Spor yapan erkekler kesinlikle daha çekici ve seksiler
36 Yorumla
Soran+1 yılhem görunuş açısından hemde sağlık açısından yaşam biçimi kalitesi açısından değilmi
- +1 yıl
Evt tam üstüne bastın:)
Soran+1 yılgüzel düşüncen için teşekkür ederim.)
- +1 yıl
Rica ederim. Bedenine saygı duyan insan saygıyı hakediyodur
Soran+1 yılharikasın çok doğru
- 1 yıl
Tşkler
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
11Cevap
+1 yılSpor derken atletizmle uğraşanlar hoşuma gidiyo ama fitness salonlarnda kendini şişiren erkeklerden nefret ediyorum. bide futbol oynayanlar hoşuma gitmiyo
14 Yorumla
Soran+1 yılvcuut geliştrme duzgun kurallarına gore yapıldıgında çok saglıklı bir spor dalıdır.. ama aşırıya braz kacınca itici geliyor diyorsunuz
- +1 yıl
Evet bide ben adrenalin sporları yapanlara çok hayran kalıyorum cesaretlerine yani
- +1 yıl
Sen hangi sporla uğraşıyosun
Soran+1 yılben en çok vucut geliştrmeyle uğraşıyorum ama diğer spor dallarınıda yapıyorum snowboard yüzme basketbol
Açıkcası hiç ama hiç çekici gelmiyorlar. Tam tersine ''İTİCİ''.
Benim düşüncem yani.
Bana göre öyle spora o kadar abanmamalı. Her yeride kas olmasın.24 Yorumla
Soran+1 yılspor yapınca aklına sadece vucut geliştrme gelmesin.. ayrıca vucut geliştrme bile olsa gayet fith yag oranı düşük bir vcuut cekici ve saglıklıdır.. doğru değilmi?:)))
- +1 yıl
İtici mi :D:D Allah'ım ya :D
Soran+1 yılspor herseyden önce saglıktır:.:)) neyse herkesin seçimi farklıdır tabi
+1 yılSpor çekici veya seks i görünmek için değildir ne düşünülür ki? :)
Spor sağlığımız ve ruh'umuz içindir :)15 Yorumla
Soran+1 yılsağlıgı ve kendısı için yapmadıktan sonra uzun vadede yapılmayıp bırakılıyor zaten.. insan önce kendisi için kendi sağlıgı için yapmalı.)
- +1 yıl
Bende bunu söyledim zaten.
Soran+1 yılsonuna kadar katılıyorum sana:) ben bıraz açtım konuyu sadece
- +1 yıl
Anladım :)
Soran+1 yıl:))
+1 yılg öt göbek salanlara nazaran elbette iyidirler, hoşturlar.
39 Yorumla
Soran+1 yılsağlıklıdırlar dimi
- +1 yıl
E herhalde..
Yumurtasıydı, proteiniydi, uyku düzeniydi..
Hepsi sıraya giriyor.
Negsel.
Soran+1 yılvayy bunları sıraladıgına göre spor yapan birisisin:)
- +1 yıl
Fazla değil.
Soran+1 yılhangi sporla ilgilisin
- +1 yıl
Aahahah kahkaha attım @Entropiii asdmfşdğdk
- +1 yıl
Eksik olma sen. @Entropiii ^.^
+1 yılSağlık için yapıyorsa evet ama fark etmez yani spor yapan ve yapmayan aynı gözümde
15 Yorumla
Soran+1 yılspor yapanla yapmayan arasında her yönden fark vardır ama
- +1 yıl
bence yok
Soran+1 yılnasıl yok? açıklarmısın?
- +1 yıl
Ya benim için bir fark yok neyini açıklıcam anlamak bu kadar zor mu spor yapıyor diye bir erkeği spor yapmayan erkekten üstün tutmam yani umarım bu sefer algılayabilmişsindir
Soran+1 yılsenin için fark yok ama gerçekte çok fark var bende bunu anlataya çalışıyorum.. şöyle düşün spor ypmayan bir insanla yapmayan arasında çok fark vardır diyorum:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılSağlığı için yapıyordur vs, ne alaka çekici bulacağız yani? Çalınan müzik aletinden tut yapılan spora kadar kendisi için yapar insan yahu, millete çekici itici gelmek için değil.
15 Yorumla
Soran+1 yılsporu kendıne ahlak edınmış hayatının bır parcası yapmış insanlar zaten beni dışarıdan begensıler diye cabalamaz.. ben mesela 8 yıldır yapıyorum ve 7 yıldır kız arkadasım olmadı.. eger boyle bır beklentıyle antrenman yapmış olsaydım 3-5 aydan sonra dökdüğüm terler için acır başlarım böyle işe diye bırakırdım emin ol... herkes aynı değildir
Cevap sahibi+1 yılFikrimi yazdım, seni hedef almadım, sakin:))
Soran+1 yılbende fikrimi ve yaşadıklarımı yazdım sende yalnış anlama sakın:)
Cevap sahibi+1 yıl:))
Soran+1 yıl:))
Kendine özen gösteren, kendinin farkında olan insanlar çekici gelir evet.
Bayanı, erkeği yok bunun.36 Yorumla
Soran+1 yılsen spor yapıyorsun anlaşılan:)) evet çok doğru spor yapan bırı kendıne bakmayı özen gostermeyıde yapar hayat kalitesi artar
Soran+1 yılharikasın:)) bu işe emek verenlere sonsuz saygım vardır bende aralıksız 8 yıldır çalışıyorum
Soran+1 yılbende devamını diliyorum sağlıklı bol sporlu yıllara:)
+1 yılBugün mama mizi aldik sporcu bey :)
https://i.hizliresim.com/m8P84Y.jpg12 Yorumla
Soran+1 yılhayırlı olsun:))
- +1 yıl
Eyvallah :)
+1 yılEski manitam ben mekik çekergen. izlerdi hoşuna giderdi.
26 Yorumla
Soran+1 yılkaçtane çekiyordun?
- +1 yıl
hayla çekiyorum hiç kendime teste sokmadım hergün akşam 500 tane çekiyorum.
Soran+1 yılmekik karın kası yapmaz boşuna çekme.. aksine omurgana zararlı
- +1 yıl
Bilmiyordum ama valla reis karın kasını ben öyle yaptım.
Soran+1 yılkarın kaslarınıda diğer bölgelerin gibi ağırlıkla güç uygulayarak geliştirisin ve bunuda en iyi çıkaran squad dır.. yalnız squad ileri seviye çok zor ve tekniğini iyi bilmen gerek aksi taktirde ciddi sakatlıklara yol açar.. ayrıca karın kaslarını çıkarmanın en önemli şartı vucud yag oranını enaz %10lara indirmen gerek. yani diyet
Spor konusunda 490 cevap paylaştı. Bay bayani bence spor yapmali sonucta hem saglik icin hem stress için hem bakım için
21 Yorumla
Soran+1 yılkesınlıkle
O degilde yorumlari okudum ne mal erkekler varmis burada. Iki agirlik kaldiran kendini sporcu saniyor ya birde:)
21 Yorumla
Soran+1 yılhahah aynen böyle tipleri spor salonlarıda çok göruyoruz biz:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılben sevgilimin gözü önünde halter kaldırıyordum çok seviniyordu
37 Yorumla
Soran+1 yılkaç kilo kaldırıyordun?
Cevap sahibi+1 yıl100 kilo.
Soran+1 yılhım deadlift ya da squad yaparsan çok daha ağır kilolara ulaşabilirsin
Cevap sahibi+1 yılÇok ağır kilolar istemiyorum açıkçası.
Soran+1 yılneden? dahada güçlenip gelişebilirdin
Cevap sahibi+1 yılSağlık kısıtlamam var doktorum istemiyor daha fazla ağırlık kaldırmama
Soran+1 yılanladım
Fazla sismedigi surece sorun yok fazlasi itici duruyor
23 Yorumla
Soran+1 yıl43cm kolları olsa mesela abartımı sizce?
Soran+1 yılanladım.. çogu bayanın dedıgı gıbı aşırısı itici.) peki
+1 yılNormal bir şey yapıyor spor yaparak yani anormal bir şey değil ki çekici gelsin
11 Yorumla
Soran+1 yılaksine Türkiye'de insanların çoğu spor yapmıyor:(
+1 yılŞinav sadece ceksem hergun kaslarim olabilirmi kardes
21 Yorumla
Soran+1 yılhayır olmaz şınav sadece kaslarını vucut agırlıgın kadar geliştirir okadar.. seni dinç diri tutar ama kas gelişimi sadece şıanvla olmaz
Spor konusunda 2b cevap paylaştı. valla futbol oynuyom yani bir futbolcuyla bokscunu fiziği farklıdır :)
22 Yorumla
Soran+1 yıltabıkı farklıdır
+1 yılÇok çekici :D Spor yapmayanla çıkmam D:D:D Peki spor yapan kız çekici geliyor mu sana? :D
21 Yorumla
Soran+1 yılhemde çok çekici geliyor.. dedğim gibi sporcuyu spor yapan anlar.. sporcu bir çıktıgım ya da eşim olmasını çok isterdim ama gel gör ki 7 yıldır kmse hayatıma girmedi.(
Yapıyoruz öyleyse varız bir kızın bizi sevmesi için mi spor yapıcaz yani?
13 Yorumla
Soran+1 yılkızlar için spor yapacaksan eger hiç yapma sana tavsiyem
Soran+1 yılçok yalnış hemde.. zaten öyle tipler 3-5 ay sonra bırakıyor
Millet sırf duymak icin yqzıyor yok spor yok şu yok bu ben kas yqpqcam fit olqcam yqkışıklı olacam bide ego yapmıcam önüme gelen kıza yüricem bende o kadar canım ztn kızlarin zoruna gittigi icin bahane buluyorlar kendileri adriqna lima sanki nefesleri kokuyor aclıktqn
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok iyi seyler seksi buluyorum kuvvetli ozgunli guvenli 😍
31 Yorumla
Soran+1 yılçok doğru.)
+1 yılbende sporcuyum otomatik güzel şeyler düşünüyorum tabiii
17 Yorumla
Soran+1 yılsporcuyu spor yapan anlar zaten:)))
- +1 yıl
evet sporcuyla normal insan arasnda bile cok cok fark var fizikseli gec karakter olarakta
Soran+1 yılkesinlikle öyle ancak nedense bazı insanlar tamtersini düşünuyor neden böyle kedi çiğer meselesi sanırım:) D
- +1 yıl
ya biz enerjimizi spora veriyoruz onlarn isi gucu yok dedikodu kikanclik fesatlik. d
Soran+1 yılhaha çok doğru:)) sen hangi sporla ilgilisin?
- +1 yıl
Güreş ara sira halter plates
Soran+1 yılözelden cevap yazamadım tıklıyorum ama açılmıyor anlamadım:( evet porfilde ki benim facemi verebilirim...
Spor yapan erkek iyidir ya. tembel degiller :D
23 Yorumla
Soran+1 yılhehe kesinlikle:) kendine bakan hayat kalitesi yüksek saglıklı insanlardır dimi:)) giyindiğide yakışır birde o var:) yataktada iyidir tabiki
Soran+1 yıltamam peki:)
- Spor konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılSc*mbag değilse olabilir...
111 Yorumla
Soran+1 yılsc*mbag nedir?
- +1 yıl
Gerçek anlamı "Dışkı Çuvalı" demek ama mecazen Hacıyatmaz gibi gezen, beyni boş, kas yığını kasıntı anlamında...
Soran+1 yılçok kas yapanın beyni boş oldugunumu düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Beyin kasları çalışmıyor olabiliyor... Şöyle ki Hacıyatmaz gibi gezen, balona bağlamış birinin fosforu olduğunu sanmıyorum... Bkz. link...
img2.wikia.nocookie.net/.../MrDbag.png
Soran+1 yılkas geliştirmeyle beyın zeka seviyesinin hangi bilimsel dayanagı aratırmasına göre bağlıyorsunuz merak ediıyorum.. benim tanıdıgım birçok tanıdıgım sporcu oldukca iri kaslı ve aynı zamanda mühendis arkadaşlarım var
- +1 yıl
Her şeyin aşırısı zarar diyorum özetle...
Soran+1 yılevet tabıkı herseyın fazlası zarar.. bu işin fazlasını bırakalım prof yarışmalara katılan sporcular yapsın.. ancak şunu bilin ki kas gelişimiyle zeka seviyesinin aslı astarı alakası yoktur..
- +1 yıl
Bence çok az da olsa var... Tabii bir gün İsviçreli bilim insanları gider araştırır beni çürütürse bilemem...
Soran+1 yılsizce olabilir ancak bilimsel olarak böyle birşey yok.. zaten olamazda çunki ağırlık egzersizleri doğru beslenmeyle beraber kalp saglıgı kan dolaşımını ve akciğer solunumunu çok desteklıyor buda beyine daha çok oksijen demek... halk dilinde efsaneleşmiş bir ön yargı var kas yaptıkca beyni küçülüyor diye gülüyoruz biz bunlara
- +1 yıl
Ben aşırısına kızıyorum...
Yoksa fit insan tabii ki gayet iyidir ve sağlıklıdır... Linkteki adamı neyleyeyim değil mi?
Soran+1 yıllınkte ki abartı tabi haklsıın
- Spor konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılİyi şeyler düşünüyorum
210 Yorumla
Soran+1 yılsağlıklı oldugu için olabilrmi?
- +1 yıl
Vücut için :D
Soran+1 yılhahaha görünüş yanii herşey:)))
- +1 yıl
Yalan söylemek istemem evet ilgimi çekiyor kas çeşitleri kaslı vücut falan :D
Soran+1 yılhafif dar tshirtin altından belli olan goğus kol kasları falan :))
- +1 yıl
Biceps triceps six pack falan :D
Soran+1 yılwaoouww bakıyorumda bilginiz var.. supersin (Y)
- +1 yıl
Eh az biraz :D ilgi duyduğum konularda bilgi sahibi olmayı severim
Soran+1 yılaynen... bilgi birikim önemldir.. böyled devam et tebrık taktır ettim
- +1 yıl
Teşekkür ederim :D
Senin baklava var mı bakim 😄
17 Yorumla
Soran+1 yılevet var isteyene gösterebilirim
- +1 yıl
al benim vücut cansu :D https://i.hizliresim.com/9p4pBZ.jpg
Soran+1 yılne oldu:)?
- +1 yıl
niye be kötümü :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılaşırısı itici.. ama ideali fena :) :)
15 Yorumla
Soran+1 yılaşırısı nasıl oluyor mesela tarif edebilirmisin:)
Cevap sahibi+1 yılşöyle ayı gibi olanlar işte :D kolunda ayrı bir kafa daha olması itici ama şöyle nick auger - Lazar angelov arası iyidir :P
Soran+1 yılLazar angelov gibi olsam daha ne isterim ki :))
Cevap sahibi+1 yıl:D :D arası ama ne fazla ne az.. örnek bile verdik be :)
Soran+1 yıllazar kıral ya onun gibi olsam tamam artık dahada irileşmek için çabalamam.. ama adam doğuştan şanslı genetıgı cok kalıtelı.. vucuduyla para kazanıyor herkeste olmaz okadar iyi vuct hatları.(
+1 yılCapkin olduklarini dusunuyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılçapkınlık spor yapmayanlardada olur:)
Heralde çekici geliyor yani. -_-
13 Yorumla
Soran+1 yılne düşünürsünüz mesela
Soran+1 yıl:)))) giyindiği üzerine oturuyor
Zeki ve fit olanlar çekici, mutantlat değil
18 Yorumla
Soran+1 yılmutant olanlar yani enaz kolları 45cm olanlarmı oluyor:)
Soran+1 yılsanırım aynı durumu bende yaşıyorum:)) cevrem yeter artık şişme diyor ama bana nedense hala yetersiz geliyor vucudum:(((
Soran+1 yılzaten yalnızlıga alıştım artık o yuzden pek takmıyorum:)
Soran+1 yılyo kasla alakası yok şansla alakası var:)
+1 yılSpor yapan kadın ilgimi çekiyor ::))
10 Yorumla
+1 yılitici çok.
15 Yorumla
Soran+1 yılsağlıklı oldugu içinmi?
- +1 yıl
sağlıklı insan neden itici olsun canım. erkeğin biraz göbeklisini seviyorum spor yapınca kalmıyor da :)
Soran+1 yılbiraz göbek yaş ilerledikçe kocaman göbege dönüşücek ama
- +1 yıl
olsun ben seviyorum öyle de :)
Soran+1 yılseçim senin tabi:)
+1 yılevet biraz
11 Yorumla
Soran+1 yılne düşünürsünüz meseala?
çok iyiidir hemde :D
13 Yorumla
Soran+1 yılne düşünürsünüz mesela.)
Soran+1 yılevet cok doğru zaten sporcuyum dyebilmek için bu işi hayat felsefesi yapmak gerek
Evet geliyo
11 Yorumla
Soran+1 yılne düşünürsün mesela:)
Ben beğeniyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılhangi yönden mesela?
Soran+1 yılkıyafet daha bir güzel yakışıyor değilmi:))
Soran+1 yılhehe:))) ama bazen sıkıntı yaşıyoruz:(( mesela gömlek aldıgımda kollarım girmiyor:( ya da kolları lastikli tshirtler çok sıkıyor izi kalıyor kollarımda:( ama yinede seviyorum:)
evet yaaaa :)
110 Yorumla
Soran+1 yılne düşünürsün mesela :)
Soran+1 yılgiyindikleri üzerine oturuyor dimi.)
Soran+1 yıltamam çok dar degıl işte biraz yani:)
Soran+1 yılsen kerem dersin bana görede jay cutler dir derim :D
Soran+1 yılböyle diyecegını bılıyordum:)) bencede abartı zaten dünya mr olimpya şampıyonu onlar en uç nokta yani:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBnce cekici
13 Yorumla
Soran+1 yılgörünüş olarakmı sence?
Cevap sahibi+1 yılEwet
Soran+1 yılhım anladım:)
Gizli Üye(36-45)+1 yılfazla olmasa da
14 Yorumla
Soran+1 yılülkemizde spor yapan çok az ama (
Cevap sahibi+1 yılyapmasa da olur. ama beraber koşu yapabiliriz, futbol oynayabiliriz. sıkıntı yok :D. ekstra yapmaya gerek duyulmamalı bence kilolu değilse.
Soran+1 yılkoşu yuzme hafıf agırlıklarla kondusyon hepsı olur saglık için spor şart:) spor nankördür bırakmamak lazım
Cevap sahibi+1 yılyani..
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesınlıkle
11 Yorumla
Soran+1 yılne düşünürsün mesela.)
1 yılKızlar için spor yapan sporcu değil 😊
00 YorumlaSerkan
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar