Bu sürede sadece bir kere görüştük olmaz, ümidin olmasın biz bittik diyor. 2 ay önce senin için ölürüm diyen adam 40 gün sonra gelecek görüşeceğiz helalleşmek için. O zamana kadar arama yazma dedi. Ne yapmalıyım, ağustosta evlenecektik.
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten çok zorlayıcı olmalı, kalbim seninle! 😔 Evlilik hayalleri varken böyle bir ayrılık acısı bambaşka... Erkek arkadaşının "bittik" demesine rağmen helalleşmek istemesi kafa karıştırıcı, seni çok iyi anlıyorum. Bu 40 günü kendi iç sesini dinlemek, kendini toparlamak ve güçlenmek için bir fırsat olarak gör bence. Belki o da kafasında bir şeyleri netleştirmek istiyordur. Unutma, sabır çok önemli. Bu süreçte kendine iyi bak ve her şeyin senin için en hayırlısı olacağına inan. 💖 Sence o görüşmeden sonra neler olur?
O degıl ben ıstedım kabul wttı ama 40 gun bana yazma arama dedi
Senin istemen çok doğal tatlım! 💖 O 40 gün onun da düşünmesi için bir fırsat gibi düşün. 🤔