Buluşmayı iptal edip yine yazan çocuk beni yedekte mi tutuyor, bu flörtte nasıl davranmalıyım?

Flört ettiğim çocuk yüz yüze görüşeceğimiz zaman işlerim var diye iptal etti, ben de buluşmayı sen istedin zaten dedim, çok ısrar etmedim, takipten falan çıktım. Kendine iyi bak yazmış, sonra oynadığımız oyunda hamle yaptı ertesi gün, ben de devam ettirdim, oyundan yazdı hemen. İşlerinin yoğunluğunu anlattı hemen, ben hiç demiyorum sen beni ektin falan diye. Şimdi yine yazmaya başladı ama eskisi gibi yoğun değil, ben de çok mesafeliyim. Günaydın iyi gecelere devam ediyor. İnstagramdan eklemiyor, hâlâ mesaja devam ediyor. Yedekte mi tutuyor beni? Bunu kendine nasıl getirebilirim, nasıl davranayım? Takmıyor gibi davranıyorum, doğru mu yaptım bilmiyorum, amacı ne bunun

Buluşmayı iptal edip yine yazan çocuk beni yedekte mi tutuyor, bu flörtte nasıl davranmalıyım?
Cevapla