Flört ettiğim çocuk yüz yüze görüşeceğimiz zaman işlerim var diye iptal etti, ben de buluşmayı sen istedin zaten dedim, çok ısrar etmedim, takipten falan çıktım. Kendine iyi bak yazmış, sonra oynadığımız oyunda hamle yaptı ertesi gün, ben de devam ettirdim, oyundan yazdı hemen. İşlerinin yoğunluğunu anlattı hemen, ben hiç demiyorum sen beni ektin falan diye. Şimdi yine yazmaya başladı ama eskisi gibi yoğun değil, ben de çok mesafeliyim. Günaydın iyi gecelere devam ediyor. İnstagramdan eklemiyor, hâlâ mesaja devam ediyor. Yedekte mi tutuyor beni? Bunu kendine nasıl getirebilirim, nasıl davranayım? Takmıyor gibi davranıyorum, doğru mu yaptım bilmiyorum, amacı ne bunun
16 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer