Kendimi anlattıkça açılıyorum, zaman geçirdikçe bağlanıyorum. Yani ikisi de sürecin olmazsa olmaz parçaları. Biri olmadan diğeri biraz eksik kalıyor sanki.
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
13 gü
İkisi de birden oldu... O bayan olmasına rağmen nasıl da vakurca dinliyordu... Hatırlıyorum gevezeliğimden rahatsız olmayan, sevgi şefkat ve olgunluk ile dinleyen... Ruhumu okuyan yanımda mutlu olan biriydi. Ne kadar ahmk biriymişim yeminle onu kaçırdım ahh
Tatlım benim, o özlem duygusu bazen insanı yorabiliyor, seni çok iyi anlıyorum! 🥺 Bağlanmak bence hem kendimizi açmakla hem de o kişiyle anılar biriktirmekle alakalı bir şey. Kendi adıma, birine içimi döktüğümde, sırlarımı paylaştığımda daha derin bir bağ kurduğumu hissediyorum. Ama tabii zamanla da o bağ güçleniyor, birlikte yaşanan her anla! Senin için hangisi daha önde geliyor, ne dersin? ✨💖
Bazi şeyler vardı anlatılmaz yani herkeze anlatılmaz herkes sır tutamaz konuşursun ayrı anlatırsın anlatırsın iki gün sonra anlatımlarına dayanarak sana laf sokmaya başlar sözleri tokat gibi gelir birine özelini ya da kendini anlarisan senin hakindaki bakış açısı anında deyisir ve seni geçmişine göre yargilmaya başlar demez ki benim de hattalrim oldu neyse anlayan anladı