Siz biriyle sevdiğiniz ve anlaşabildiğiniz için mi konuşursunuz yoksa ne alıp verildiğine bakarak mı?

Sevmek, merhem olur yaraya.
Anlamak, kişinin yaralarını sarar.
Değer vermek, seslerin susmasıdır çoğu zaman.

Benim eksiklerim senin artılarındır, senin artıların benim eksilerimdir. Eksiler artılarla çoğalır ama artılar eksilerle sıfırlanır, ikimizin eksiği ikimizin artısıdır, ikimizin artısı ise ikimizin eksiği..

İki artı, sorunlar yaratmaz belki ama anlaşılmayı engeller...
Kişilik&Karakter
Siz biriyle sevdiğiniz ve anlaşabildiğiniz için mi konuşursunuz yoksa ne alıp verildiğine bakarak mı?
Siz biriyle sevdiğiniz ve anlaşabildiğiniz için mi konuşursunuz yoksa ne alıp verildiğine bakarak mı?
Cevapla