Bir hafta önce eski sevgilimle barıştık
araba motorunun bozulduğunu söyledi 76 bin tl ihtiyacı vardı benden borç istedi yok dedim “malum ameliyat süreçlerim vs var nakite sıkışığım” neyse 2-3 gün bana kırgındı falan aramadı gün içinde mesaj atmadı sadece ben arıyordum
dün sabah mesaj attım ona
“yarın hastane yatışım olacak çarşamba ameliyat olacağım bilgi vermek için yazdım “ dedim
geçmiş olsun dedi
neyse dün akşam aradım onu çok yorgunum uyucam dedi
sonra arayayım dedim
dedi ki hayır aramanı istemiyorum
ben de dedim ki derken şu an için mi
o da bana evet şu an için dedi
sonra aramadım bugün de hastane yatışım oldu şu an 22:45 geçiyor dünden beri ne aradı ne merak etti
insan merak etmez mi ne yaptın yatışın oldu mu vs diye
ona borç veremediğim için gururu incinmişti
gururu bir kenara bırakıp
hiç merak etmez mi bugün ne yaptın diye
yarın da hiç yazmasa aramasa sizce sessizce numarasını silip ayrılmalı mıyım siz olsaydınız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer