Ameliyat için hastaneye yattım, sevgilim bir mesaj bile atmadı; böyle durumda ayrılmalı mıyım?

Bir hafta önce eski sevgilimle barıştık

araba motorunun bozulduğunu söyledi 76 bin tl ihtiyacı vardı benden borç istedi yok dedim “malum ameliyat süreçlerim vs var nakite sıkışığım” neyse 2-3 gün bana kırgındı falan aramadı gün içinde mesaj atmadı sadece ben arıyordum

dün sabah mesaj attım ona

“yarın hastane yatışım olacak çarşamba ameliyat olacağım bilgi vermek için yazdım “ dedim

geçmiş olsun dedi

neyse dün akşam aradım onu çok yorgunum uyucam dedi

sonra arayayım dedim

dedi ki hayır aramanı istemiyorum

ben de dedim ki derken şu an için mi

o da bana evet şu an için dedi

sonra aramadım bugün de hastane yatışım oldu şu an 22:45 geçiyor dünden beri ne aradı ne merak etti

insan merak etmez mi ne yaptın yatışın oldu mu vs diye

ona borç veremediğim için gururu incinmişti

gururu bir kenara bırakıp

hiç merak etmez mi bugün ne yaptın diye

yarın da hiç yazmasa aramasa sizce sessizce numarasını silip ayrılmalı mıyım siz olsaydınız ne yapardınız?

Ameliyat için hastaneye yattım, sevgilim bir mesaj bile atmadı; böyle durumda ayrılmalı mıyım?
Cevapla