Ameliyat oldum arkadaşım ziyarete bile gelmedi. sizce ne yapıyım?

başka şehirden geldi. gelmeden önce hep mesaj atıyordu gelince buluşalım özledim falan diye. geldi buluşalım dedim erteldi bikaçkere sonra ameliyat oldum aramadı ben aradım arıcaktım falan dedi haftaya yanına gelicem dedi mesaj bile atmadı. sizce takmıyım mı yoksa ilerde mesaj falan attığında ona trip mi atıyım? cevap yazmayımmı ya da hiç?
Güncellemeler
+1 yıl
başka yok mu
Ameliyat oldum arkadaşım ziyarete bile gelmedi. sizce ne yapıyım?
Cevapla