33 yaşında hiç birikimi ve düzgün bir işi olmayan erkekle evlenmek mantıklı mı?

Birikim, ev, araba yok, düzgün iş yok, maaş en yüksek 40 bin, ailesiyle yaşıyor ve kısıtlama sorunları var. Bu kişiyle evlenmek ne kadar mantıklıdır

Güncellemeler
13 gü
Ben 23 yaşındayım o 33 tek çocuğum annem babam vefat etti maddiyatım çok iyi varlıklıyım da benimkiler bize yetmez mi ama diğer akrabalarım sürekli davul bile dengi dengine diyorlar
33 yaşında hiç birikimi ve düzgün bir işi olmayan erkekle evlenmek mantıklı mı?
Cevapla