35 yaşına kadar evlenmeyen dindar bir erkeğin bana tuhaf gelmesi yanlış mı?

bana garip geliyor, hani denemiştir o tamamdır kız olmamıştır filan bi nebze ama bana sürekli bu tip insnalar denk geliyor bi şekilde ve insanı düşündürüyor. abimin de ilk sorusu bu oluyor neden nasıl evlenmemiş bu yaşa kadar diye.. siz ne düşünüyorsunuz? naisp filan tamam bunları ben de biliyorum başka seçenekler soruyorum

35 yaşına kadar evlenmeyen dindar bir erkeğin bana tuhaf gelmesi yanlış mı?
Cevapla