18 gü
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Evlilik bu zamanda çok İyi düşünerek karar verilecek bir durum karar senin.
senin neden yok? türkiye şartlarında normal
Kendine hayrı yok sana yetemez.
Evde kalma korkun yoksa sal gitsin..
Kalp senin seviyirsan senin paranı kullanacaksanız... Afiyet olsun ne diyelim..
O yaşa kadar hiç bişey yapamamış kişiye sen yük olursun ama sen bilirsin
Evlenirse uygun bir yerde kiralık ev bulursa evlenir ailesi deste olmasa evlenmek zor olur
Bunun mantıklı tarafı yok senin beklentilerine bağlı
Mantıksız yani o saatten sonra zor şu ekonomi de sıfırdan başlamak
Kişiliği de onemlı ama mantık evlılıgı olmaz boyle biriyle çok aşıksan hıc bırı onemlı degıl ztn
Birikimi boş ver de en azından düzgün bir işi olsun.
Erkek dediğin iş seçmeden ailesine bakabilmek için çalışmalı
Ben de onunla aynı durumdayım, farkım çok güzel bir yerde evim var. Maaşım birazcık daha yüksek o kadar.
40yüksek degilki evlenme ev kirası 50bin 100 bin tl maaşı olması gerek geçinmeniz için bence yaşı büyük sana abilik taslar yaşıtınla evlen
Bence olmaz canim akrabalarin dogru demis. Biz bile cesaret edip evlendiremitoruz kardesimi. Ayni durumda yani zor.
Akrabayi dinleme. Seviyorsan ve mantiginada yatiyorsa evlen. Ama yas farkida biraz cok. O nasil biri fit ve atletik ise daha da iyidir.
Aşkta mantık aranmaz ama mutlu olamazsın onu söyleyeyim çünkü sen de onun ailesiyle yaşamaya başlayacaksın ha ailesi iyidir ona da bir şey diyemem ama belli bir müddetten sonra bu senin için büyük bir sorun olacak
Hic mantikli degil kendine bakamayan sana hic bakamaz
hiç mantıklı değil. yani bunda mantık evliliği olmaz. sadece aşk varsa düzgun biriyse ve sende calişmak istiyorsan ozaman olur. ama şartlar zor maddiyattan kavga cok cikar para yoksa
iyi sıkıyorsun... Esc değilsen takılma böyle şeylere.
😆😆
Nasıl bir his Kız hesabı ile gezinmek?
Çelik zırh takmış gibi. Haklısın her konuda.
Hayatı easy modda oynuyor Kadınlar. CheatEngine açmışsın gibi.
Sakin ol kız 😆
Evlenirken beş parasız olup evlendikten sonra hatrı sayılır zengin olan arkadaşlarım var. Yani güzel ahlakına bakın tavırlarına bakın. Cüzdanına bakmayın , ilerisinde ne olacağını kimse bilemez
Seviyorsan ve buna değecek kişi ise seninde imkanın varmış ama zayıf noktani bilen birisi ise dikkatli ol derim iyi birisiyse para dediğin ne ki kazanılır
Bu soruları soruyorsan evlenme derim. Zira evliliğin ne demek olduğunu bilmeyen bir kadınsın.
Senin gibi konuşan bir kadınla ben evlilikten vazgeçtim, nişanlıyken nişan bozdum.
33 ne ya 23 yasindasin daha yaş farkina değecek biri değil gibi duruyor yazık etme kendine...
Bn aylık 150 kazanıyorum gtüm yemiyor nasıl 40 bin maaşla cesaret ediyor helal olsun
Bende 40 alıyorum cesaret edemiyorum doğrusu. Ama 150 yeterli bence.
Yani haklı yaşlı bi de parası yok çocuğu var. Git genç çıtırından bul
Arkadaşım, soruyu "nasıl hayatımı çöp yapabilirim" diye okudum.
Eğer güzel isen fiziğinde iyi ise başkasını bulman çocuk oyuncağı fakat tersi ise dengini bulacaksın.
Karşındaki insan artniyetli değilse tabiki birikimini paylaşabilirsin ama çalışmamak bir seçenek değil üzgünüm zorunluluk
Eğer maddi durumun iyiyse akrabalarından bile uzak kaç onunla değil hiç kimse ile evlenme evlilik bu devirde başa bela
Değil düzenli bir iş veya ne yapacağı planlı bir durum olmalı yarın mali sıkıntılar başlar sende gözetmezsen boşanmaya gider
Mantıklı değil kaç yaşına gelmiş adam hala kendi ayakları üstünde duramıyor evini mi geçindirecek
Yok ya bu saate kadar hiçbir şey becerememis bundan sonra da evliliği beceremez
Borsa hissesini dipten almaya benzer. Kaçmayacak fırsat.
Hayır bu yaşa gelmiş ve bir yere gelememişse kendisine erkek demesin
Boş yaşan erkekle boş bir hayat yaşarsın karar senin :D
Hayır gelmez boş ver yakışıklı değilse tabi ahaahhaah
Durumun iyiyse bence düşünme memur birini bul daha iyi
Sakınn derim acizin teki belli üstelik senide yerr..
aşk ve sevgi varsa birikim de olur iş te hiç önemli değil...
Parasız adamı anası bile sevmiyor sıkıntı
Kendi değerini para üstünde biçmen aklı başında bir erkek için hiçbir şey ifade etmiyor, mesleki alışkanlık der geçerim.
@AlperÖtüken anlamadım gülüm
Parasız adamı bir tek annesi seviyor
Abi siz insan hayatını ucuz bellemişsiniz
Ama çok seviyorum
Abi tercihleriniz kendi ailenizin hayatını da belirleyecektir unutmayın bunu. Bu sabah bir haber gördüm Allah rahmet eylesin. 32 yaşında 5 cocuk annesi bir kadın kocası tarafından öldürülmüş evet sokak ortasında bıcak darbeleri ile öldürülmüş ve öldürdükten sonra da namus mesleesi diye bağırmış bu kılıfın arkasına saklanıyorlar evet kimisi iftira kimisi gerçek ama ben gercekten yapan kadınların öldürüldüğüne inanmıyorum onlar şanslı ama iftiraya kurban giden sessiz kadınlar öldürülüyor. yani eş seçersen yalan atıldıgında bile sana guvenecek bir eş lazım ona dikkat etmek lazım tabı maddıyat ta etkileyecektır
Çok güzel bir görüş
önce karakter sonra dış görünüşe bak çogu kadar dışa aldanıp içini adam ederim diyor sonları farklı olmuyor maalesef...
Böyle kisile hayat geçmez
Ben 23 yaşındayım ona kıyasla durumum çok iyi ama onu çok seviyorum
Meslek nedir
Avukatım
Off süper meslek kendi yerinmi calisanmi
Büro kira semt bizim.
Senin evin araban var mi
Var 5 ev 2 arabam var kendi üstüme
Eee gerek yook o zaman adamın olmasına , sendekini kullanirsiniz
Allah aşkına Senın bırıkımın var mı hiç?
bu karakter meselesi bence
Pek mantıklı sayılmaz
O is olmaz vazgec derim
Seven insan herşeyi göze alır sen sevmiyorsun
Bu sorulara inanmıyorum
Evlende gör ebeninkini
Seni paran icin istiosa peki
Kısıtlama sorunu dedigin nedir anlayamadm
Öyle bir adamla evlenilmez
onun yaşı kaç? senin yaş kaç?
Aşk gibi saçma şeylere kapılma. Mantıklı değil
Kendine yazık etme
Bırak mantıklımıyı mallık olur
Seviyorsan çalışkan sadık efendi biriyse evlen.
Senin var mı ki ondan istiyorsun?
Senin ki de baba parasıymış yeni fark ettim
Ben seviyosam katlanirim sevmedgin kişiyle ömür gecmez
Onu sana ne çekiyor
Sorunun cevabı soruda var zaten 😂