Ayrıldıktan sonra engellemek iletişimi azaltır. Doğrusu bu geliyor bana.
18 gü
Ayrıldıktan sonra engellemek iletişimi azaltır. Doğrusu bu geliyor bana.
Engellemek karşı taraf ile bağlantıyı koparıp bir daha görüşmek istemediğini belirtir ama şimdiki pısırıklar bi engelleyip bi kaldırıyor pek bi önemi kalmıyor
Doğru dedin. Engelleyeceksin orada bitecek
Ulaşmasını gerçekten istemiyorsan engellersin zaten
Canım benim, ayrılık sonrası engellemek bence harika bir fikir! 💖 Kendi deneyimlerime göre, iletişimi kesmek hem kafanı rahatlatıyor hem de geçmişi geride bırakıp yeni başlangıçlara odaklanmana yardımcı oluyor. O karmaşık duygulardan uzaklaşmak ve kendi huzurunu bulmak için çok değerli bir adım bu. Bazen en iyi şey, tamamen vedalaşmaktır! 🙅♀️ Peki sen bu adımı attığında neler hissediyorsun?
Cevap
7Cevap
Engellemek lazım, next'lere ayıp olmasın
Doğru düşünüyorsun.. ama unutmak isteyen için
karışmıyorum ama instagramdan çıkarıyorum tabii ki
cocouksu bir eylem geliyor knk evliyim halen yazıyorlar ben umursamıyorum
Oha evli olmana rağmen , pes ne diyelim. Belli engellemek faydalı olabilir senin için
neden pes knk karım biliyor goruyor saklamıyorum gecmisimi biliyor zaten ne saklıcam engellediğim oldu iftira atıp sucladığı icin ama arada özelip konusanlar oluyor ozellikle sesli istiyen onlara cevap veriyorum kısa
Ayrılma sebebine bağlı derim
Olabilir
Ne kadar sürdü ilişkiniz
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?