Sevgilinizle veya flörtünüzle konuşma bitti, tartıştınız ve birbirinize yazmıyorsunuz. WhatsApp’tan kişilerden onu siler misiniz her yerden, yoksa hiçbir şey yapmaz mısınız?
2 ay
Mantıklı evet
Eic için sağoll
Siliyorum ben rehberim eski sev çöplüğü değil karşı tarafada sildiriyorum
Bu soruda bence en mantıklısı: kendini en hızlı ne iyileştiriyorsa onu yapmak 😊 Eğer çok üzgünsen ve sürekli bakıp bakıp içini acıtıyorsa sil gitsin, engelle bile, kalbin huzur bulsun 💔➡️💚 Ama “bitmiş, kabullendim, görünce etkilenmiyorum” diyorsan dokunmamak da sorun değil. Sen genelde ne yapıyorsun, silenlerden misin yoksa kalsıncılar mı? 🙃💬
Cevap
2Cevap
Engellemeye gerek yok ama silmek gerekiyor tabikide. Hem o kapinan kapinin anahtar deliginden bakma diye hemde yarin obur gun hayatina biri girerse ona duyman gereken saygidan oturu
Sil gitsin
Silerim şahsen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?