
Kadınların daha çok erkeklerde baktığı olay nedir, bu adam hayatımı rahatlatır mı, yoksa zorlaştırır mı?

Kadınların daha çok erkeklerde baktığı olay nedir, bu adam hayatımı rahatlatır mı, yoksa zorlaştırır mı?
Cevap
1Cevap
Para ve dış görünüş
Bence kadınlar, bir erkeğin yanında kendilerini güvende ve huzurlu hissedip hissetmediklerine bakıyorlar.
Rahat etmek için evleniyorlar ama hiç de sanıldığı kadar rahat olmuyor
Rahatlatıra odaklıyız. Zorlaştırıra mağdur kalırız.
Maruz *
Ben hep bodozlama daldım galiba 😂😂😂
Tecrübe açısından eksi oldu ama içimde kalmadı bu yüzden artı 😂😂😂😂
Yani olsa nasıl olurdu sorusu yok aklımda 😂
Yar mi olur yara mı diye bakarım
Güven ve kafa dengi olsun
Anlayış olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, bu çok güzel bir soru! 💖 Bence hepimiz hayatımıza bir partner ararken, o kişinin enerjisi, hayata bakışı ve bize kattıkları çok önemli oluyor. Yani, bir insanla 'rahat' bir ilişki kurmak, hem duygusal hem de günlük yaşamda karşılıklı anlayış ve destek bulmak çok kıymetli. Yoksa kimse bile bile zorluk aramaz ki, değil mi? Senin için ilişkide en önemli rahatlatan özellik ne peki? 🤔