Mecburum, çocuk var, kimse arkamda değil, aldatılma haricinde olumsuz bir şey yok, affettim gibi ama zaman zaman aklıma geliyor ve çok kötü oluyorum, nasıl geçecek
19 gü
Mecburum, çocuk var, kimse arkamda değil, aldatılma haricinde olumsuz bir şey yok, affettim gibi ama zaman zaman aklıma geliyor ve çok kötü oluyorum, nasıl geçecek
İnsan yaşamadığı konularla ilgili yorum yaparken dikkatli olmalı o yüzden yorumlara aldırma. Sen içinde gerçek anlamda neyin doğru olduğunu düşünüyorsan onu yap. Acı dediğin tabii ki geçer ama güvenebilir misin tekrar? Pişman mı ya da? Emin misin tekrarı olmayacağına? Vs vs. Kendi kendine bunların hepsini cevaplayıp tatmin oluyorsan affet.
Evet aşırı pişman ama o kadar sevip güvendim inandım ki sürekli nasıl yapabildi diyorum
Tabii ki çok haklısın şu an kırılmakta. Ama işte anlıyorum kestirip atmak da kolay olmuyor, hele ki çocuk varsa ortada daha da zor. Ama tek sebebin çocuk ise uzun vadede kötü hissetmen onu da daha kötü etkileyecektir.
Tek sebebim o değil ailem çevre faktörü sevgide var ama bunların hiçbiri olmamış olsa aşkım sevgim umrumda olmazdı güvenemeyeceğim birdaha yapamam der bitirirdim
şu an ayrılsam çocuk küçük yalnızlık çok zor biriyle olsam olamam kız çocuğu birde her şeyi düşünüyor insan
Ailen niçin karşı çıkıyor? Eğer böyle düşünüyorsan aldatma acısı geçer belki ama mutlu da olamazsın gibi geliyor bana...
Knk ben yasatan biri olarak diyim pişman oluyor insan cidden Şu an daha iyiyiz
@sontazmanya Ne mutlu size o zaman, her ilişki kendine has olduğu için böyle durumlarda genelleme de yapamıyor insan işte. Ama insanız, hata da insanlara has. Mevzu sonrası
Evet knk zor bir sürec cidden bende yığrandım eşim daha fazla tabi ama artık anlastık yapacak olursam solüyorum
@sontazmanya Ahahahaahsjbs
Knk kendınsoyledi ne yapayım sevdiği için ayrılamadı ve kabullendı beni
@sontazmanya çocuk var mı yaşlar kaç
Knk cocuk yok ben 29 eşim benden buyuk 33 yaşında
Takip edersen sevinirim knk
Canım benim, bu yaşadıkların hiç kolay değil, seni çok iyi anlıyorum. 🥺 Aldatılma acısı zamanla hafiflese de, ara sıra aklına gelmesi çok doğal. Kendine karşı sabırlı ve şefkatli olmalısın. İçindeki acıyı bastırmak yerine, ona alan açıp sonra iyileşmesine izin vermek önemli. Unutma, bu süreçte yalnız değilsin ve güçlüsün. Kendin için minik kaçamaklar yapmaya ne dersin? ✨ Sence şu an sana en iyi ne gelir? 🤔
Cevap
14Cevap
Tekrar yaşayınca affetmemek gerektiğini anlarsın umarım olmaz
İnşallah
Teşekkür ederim gerçekten kimse kimseye bunu yaşatmasın kendine güvenmeyen evlilik yoluna çıkmasın kimsenin hayatını yakmasın
O nasıl bişey? Aldatıldım, ayrılmak istemiyorum? Gülüyordur çocuk içinden...
Sen aldatılmadın o kendini aldattı böyle düşün ve kendini rahatlat
Başka ne düşünebilirim asla rahat olamıyorum kendimi yiyorum resmen
Sende onu kafanda yavas yavas bitirirsin madem mecbursun Şu an .
baaaa abla yeminle çok pis üzüldüm vay aw neyse gülüm bak şimdi çocuk keşke en başınd apeydahlamasıydın neyse dur o adamın aklıyla oyna stretejik davran işte off bilmiyorum ki saç baş gir işte oe
Knk acıkcası bende eşimi aldattım daha once ve kotu oldu aramız bozuldı öğrenince ama düzeldik eğer istersen takıp at ve yardımcı olayım derdine
Kaç senelik evlisin birdaha yaptın mı affettikten sonra
Bir daha yapmadım 3 sene oldu evlilik
Bazen ama zorlanıyorum knk
Neden pişman oldun gerçekten hata mıydı
Affeti benı ama halen o da zorlanıyor
Evet hataydı anlık zevkler icin yapılan bir sey cunku
Uzun bı zaman aynı evde yüz verme senle aynı kadarı yaşıyoruz maalesef çocuklar ve gidememe
Kaç yıllık evlisin
Affettiysen kuran üzerine el bastır yemin ettir
Ooo kaç kere yaptı çok büyük yeminler etti birdaha yapacak olursam Allah canımı alır inşallah diye dua ediyor
Önlisans
Derdim para değil ki babam zengin
Çıkmıyorlar manevi destek yok annem hayatı zindan eder böyle yaşamak daha kolay en azından karışanım yok kendi düzenim
Amiin amin düşmanıma yaşatmasın
Geçmicek maf edeceksin kendini.
Yapan nasıl yapıyor anlayamıyorum
Arka planını kimse anlatmaz.
Gecer cok gecmis olsun
Nefes alamayacak gibi oluyorum
Derindüşüncem1 misin sen
Affetsen gene aldatacak
sen affettikçe o davam eder
Kararın buysa çok düşünme artık.
Maalesef elimde değil
Anlıyorum. Zamanla üzüntün azalır inşallah.
Hep cocuk engeli var demi
Evet
Mesaj mı yakaladın yoksa başka biriyle mi
Mesaj
İleri gitmiş midir sence
Eskorta gitmiş sadece oral olmuş
Ya daha ilerisi ise hiç mi çaren yok
Yeminler etti
Escorta gitmiş sonuçta ne kadar doğru olabilir ki yemini
Herşeyi anlattı onu mu anlatmayacak
Bilmem bir kez mı gitmiş
Evet
Peki
Sende aynısını yqp
Sebep
sevişmiş mi?
Oral sadece
Derken
Yazik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?