Arkadaşım ve eşim beni aldattı, affettim ama hiç mutlu olamadık; bu ah mı yoksa kader mi?

selam 4 sene önce, bir buçuk sene boyunca beni aldatmışlar ikisi de. ben kıza hakaret vs etmedim aradım neden dedim sadece aşık oldum dedi özür diledi kapattım ağladım sadece. aradan bir süre geçti doğru değil biliyorum affettim. ama ondan sonra biz hiç mutlu olamadık? ayrıldık 2 sene sonra. kızın ahı mıydı? öyleyse beni neden buldu? sadece aklıma takıldı
Arkadaşım ve eşim beni aldattı, affettim ama hiç mutlu olamadık; bu ah mı yoksa kader mi?
Cevapla