İlişkimde aldatıldım, tekrar güvenip affettim ama yine kırıldım, bu ayrılık acısını ve travmaları nasıl atlatabilirim?

Merhaba ablalarım, ben 21 yaşında bir genç kızım, 2 yıllık bir ilişkim vardı, ilişkimi tam 1. yılında aldatıldığımı öğrendim, dünyam başıma yıkıldı, çok üzülmüştüm, aileme anlattığım ciddi düşündüğüm ilk kişiydi. Kısacası bir şey, çok şey yapmış ben hayatındayken. Ben affettim, ilk zamanlar çok güzeldi, beni aldattığı zaman bir arkadaşı da biliyormuş, 4’lü date falan yapmışlar. O çocukla konuşmasını kesmişti, bir daha asla görüşmeyeceksin dediğimde tamam, söz veriyorum demişti bana. 1 ay önce işte o, öyle bir insan değil tarzında falan konuşturdu, ben az buçuk konuşmak, görüşmek istediğini anladım, çok büyük tartıştık. 3 gün önce arkadaşıyla buluştuğu esnada o arkadaşı da varmış ve benim bütün travmalarım tetiklendi, ayrıldım ama içim çok yanıyor, bir daha ona dönemem, bana yapmadığını bırakmadı, bunu nasıl atlatabilirim?

İlişkimde aldatıldım, tekrar güvenip affettim ama yine kırıldım, bu ayrılık acısını ve travmaları nasıl atlatabilirim?
Cevapla