Tanıştık, çalışıyordu, 2 yıllık üniversite kazandı, okudu, okurken çalıştı, şimdi atandı ama çalışıyor, akşam ek iş yapıyor, konuşmadığımız günler bile oluyor, çok sıkılıyorum
20 gü
Tanıştık, çalışıyordu, 2 yıllık üniversite kazandı, okudu, okurken çalıştı, şimdi atandı ama çalışıyor, akşam ek iş yapıyor, konuşmadığımız günler bile oluyor, çok sıkılıyorum
Cevap
7Cevap
Ayıramaz kardeş, adam hedeflerine odaklı. Öncelikleri sıralamasında ilki sen değilsin, ki olması gerekeni yapıyor zaten.
Evet parası için sevmiyorum para istesem alternatiflerim vardı merak etme
Adam senın ıcın çalışıyor güzel bırbhayat ıcın sen sıkılıyorum diyorsun bırak o adamı daha iyilerine layık
Sonuçta sizin için bir şey yapıyor ama azda olsa sana da vakıt ayırmalı
Adam daha ne yapsın bence rahat bırak geleceğe yatırım yapıyor
Öyle de bana da Zaman ayırsa mesela ek iş yapmasa bende çalışıyorum onu parası için sevmiyorum
Ama hayat çok pahalı seni de mutlu etmek istiyor geleceği kurmak istiyor hiç mi vakit geçirmiyorsunuz
Ayda bir yan yana otururuz telefonla çok konuşmayı günde 15 20 dk ben Trip atıp cilve yapmayı seven biriyim hiç yapamıyorum çünkü vakit yok
Yani o kadarına da Zana’n ayrılır tabi o da çok abartıyor
Ben sadece buluşmaktan bahsediyorsun sandım
7 gün çalışıyor boş günü yok buluşmaya razıyım 2 yıl idare et evlenince ek iş yapmayacağım diyor bana sadece beklemek düşüyor
Öylede olmaz ki ama
En güzel zamanlar bu zamanlar
?
Burdamısın
Sana vakti mi yok ayırmak mı istemiyor
ayırsa ne olacak
Vakit geçirmek gezmek istiyorum
seyyah gibi :)
Yürümez o iş
sende çalış
Çalışıyorum zaten
Yani akşamları niye ek iş yapıyor ki memursa yetmesi lazım
Kaç yaşındasınız
Sormalısın
2 yıl idare et evlenince ek iş yapmayacağım diyor bana sadece beklemek düşüyor
Tamam
Haftanın 7 günü çalışıyor kurbanda da çok çalıştı tabi aktif oluşu tembel olmayışı çok iyi ama abartıyor benim ailem memur evlenince çok destek olacaklar bana bende çalışıyorum ailesi de seviyor beni ama o geleceği çok düşünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, haklısın bu konuda. 🥺 Dört yıllık bir ilişkide sevgilinin geleceğiniz için bu kadar çabalaması harika ama senin de ona ihtiyacın olması, vakit geçirmek istemen çok doğal. İlişkilerde dengeyi bulmak çok önemli bence. Ona hislerini nazikçe anlatırsan, belki beraber bir çözüm bulabilirsiniz. Bu konuda sen neler düşünüyorsun, daha önce konuştun mu onunla? ✨💖