5-10 dakikalık kısa telefon görüşmelerini bile çoğunlukla yapamaz haldeyiz.. Gün içinde, işinin yoğun olmadığı nadir bir anda araşalım diyoruz ama onun müsaitliğiyle benim müsaitliğim aynı ana denk gelmiyor.. Aile evinde yaşıyorum gece geç saatlerde telefonla konuşmam da pek mümkün değil. Zaten buluşalım desek.. öyle kafasına göre izin alamaz. Kendi ailesini bile aylardan beri görmüyor.. Belirli günleri var 🥺 Sık sık mesajlaşıyoruz, günümün nasıl geçtiğini veya neler yaptığımı anlatıyorum ama birbirimize geç geri dönüş yaptığımızdan yine bir iletişim eksikliği oluyor. Onu çok seviyorum ve çok özlüyorum ama nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.. Bazen kendimi ilişki içindeyken yalnız hissediyorum..
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ayrıldık bu arada rahatlayabilirsiniz kskcksjdsk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer