Sevgilim işi gereği çok yoğun çalışıyor ve birlikte yeterince vakit geçiremiyoruz. Bir çözüm öneriniz var mı 🥺 ?

5-10 dakikalık kısa telefon görüşmelerini bile çoğunlukla yapamaz haldeyiz.. Gün içinde, işinin yoğun olmadığı nadir bir anda araşalım diyoruz ama onun müsaitliğiyle benim müsaitliğim aynı ana denk gelmiyor.. Aile evinde yaşıyorum gece geç saatlerde telefonla konuşmam da pek mümkün değil. Zaten buluşalım desek.. öyle kafasına göre izin alamaz. Kendi ailesini bile aylardan beri görmüyor.. Belirli günleri var 🥺 Sık sık mesajlaşıyoruz, günümün nasıl geçtiğini veya neler yaptığımı anlatıyorum ama birbirimize geç geri dönüş yaptığımızdan yine bir iletişim eksikliği oluyor. Onu çok seviyorum ve çok özlüyorum ama nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum.. Bazen kendimi ilişki içindeyken yalnız hissediyorum..

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ayrıldık bu arada rahatlayabilirsiniz kskcksjdsk
Sevgilim işi gereği çok yoğun çalışıyor ve birlikte yeterince vakit geçiremiyoruz. Bir çözüm öneriniz var mı 🥺 ?
Cevapla