Sevgilim çalıştığı için birlikte vakit geçiremiyoruz. Ayrılmalı mıyım?

El işçiliğinin ve makinelerin olduğu atölyede çalışıyor. Yani eli sürekli işte gün içinde fazla mesajlasmiyoruz bile. Kesik kesik konusuyoruz ancak. İşten eve geç geliyor ve uyuyor. Buluşmamız bile nadir oluyor. Yalnız hissediyorum benle ilgilenmedigi icin. Artık birlikte vakit geçiremiyoruz. Ne yapmalıyim :(

Sevgilim çalıştığı için birlikte vakit geçiremiyoruz. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla