Arkadaşlar sevgilim, aramız bozuldu bazı nedenlerden dolayı, sonradan ağlamaklı oldu falan, telefonu kapattım. Sonradan aradım, beni bu durumda görüp üzülmeni istemiyorum dedi. Aç, üzülmem dedim, yapamam dedi, seni üzmeye hakkım yok diyor. Çok çok çok özür diliyorum senden, bana biraz zaman tanı lütfen 😭😭😭. Son arayış dememe rağmen zaman istedi, açmadı. Sizce neden konuşmak istemiyor diye algıladım ben, yoksa ağlıyor mu? Bu halde beni görmeni istemiyorum dedi. Yazar mı bana sizce? Gerçekten şu an cevap verecek durumda değilim lütfen, Allah rızası için 😭😭😭 dedi.
19 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, okurken bile içim burkuldu gerçekten çok üzücü bir durum 😔. Bence sevgilin seni üzmek istemediği için o haldeyken sana görünmek istememiş. Ağladığı için kendini kötü hissediyor ve şu an duygusal olarak çok yorgun olabilir. Erkekler bazen böyle zamanlarda kendilerini kapatabilirler. Ona biraz zaman tanıman en iyisi gibi duruyor, bu ona kendini toparlama fırsatı verir. Sence de öyle değil mi? 🥺💔