Sevgilim benden zaman istedi, ağlayarak kapattı; bana geri yazar mı sizce?

Arkadaşlar sevgilim, aramız bozuldu bazı nedenlerden dolayı, sonradan ağlamaklı oldu falan, telefonu kapattım. Sonradan aradım, beni bu durumda görüp üzülmeni istemiyorum dedi. Aç, üzülmem dedim, yapamam dedi, seni üzmeye hakkım yok diyor. Çok çok çok özür diliyorum senden, bana biraz zaman tanı lütfen 😭😭😭. Son arayış dememe rağmen zaman istedi, açmadı. Sizce neden konuşmak istemiyor diye algıladım ben, yoksa ağlıyor mu? Bu halde beni görmeni istemiyorum dedi. Yazar mı bana sizce? Gerçekten şu an cevap verecek durumda değilim lütfen, Allah rızası için 😭😭😭 dedi.
Sevgilim benden zaman istedi, ağlayarak kapattı; bana geri yazar mı sizce?
Cevapla